donderdag 23 augustus 2018

52 Weeks to Christmas #34.

Ook op deze donderdag weer 2 kerstkaartjes. Dit zijn de 2 CAS-kaartjes die jullie nog tegoed hebben uit de serie zwart/wit/koper. Dan heb ik jullie alle 6 kaartjes met de tekstkaartjes van Kruidvat laten zien.
Deze 2 bevatten ook wat (restjes) 'Do what you love'-papiertjes en zwart/wit twine. Het was fijn om ze allemaal tegelijk te maken en handig, want zo had ik meteen voor 3 donderdagen een blogberichtje klaar ;)
Doen jullie mee met onze wekelijkse uitdaging om jaarrond kerstkaartjes te maken? Op het 52WTC blog zie je inspirerende kaartjes van mijn DT-maatjes Epie en Suzan. Daar kun je ook jouw creatie linken. 

6 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaartje weer! Ik doe mee vandaag hoor, maar ik moet eerst even slapen... En zaterdag zie je nog ene kerstkaart bij mij, die wel wat weg heeft van jouw rendierkaart.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe kerstkaartjes Colien, leuk gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten, Colien. En zeker handig om zo wat vooruit te werken, vooral nu het schooljaar weer gestart is.
    Groetjes en fijne dag,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellige kerstkaart met mooie kleurencombi. Prachtig op de foto gezet met de details ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes Colien! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. was een heel toffe reeks. Mooi met die koperkleur bij het wit/zwart!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien