woensdag 15 augustus 2018

Schuifkaart á la Noor!

Op vrijdag 3 aug. jl was er bij Noor! een SOL (scrap online) waarbij een schuifkaart werd gemaakt. Die avond had ik de uitzending gemist, maar zag wel erg leuke resultaten voorbij komen. 
Een uitgebreide beschrijving vind je >HIER< en daarmee heb ik 3 kaartjes gemaakt. Twee daarvan zie je eind deze maand op de kerstkaartjes-donderdag, vandaag deze jongensversie. 
Het kaartje is gemaakt met papiertjes, plaatjes en tekstjes uit het Joy! 'Cool Dude' papierblok. 
Hier zie je hoe het schuifsysteem werkt:
Best een grappig effect, vandaar dat ik er nog een aantal gemaakt heb. Verder heb ik nog andere modelletjes gemaakt die ik al langer wilde maken. Lang leve de vakantie! Oh... zo meteen toch wel weer naar school = werk ;) Maar vanavond komen Nelly en Daniëlle fröbelen, dus we knutselen nog even verder...


8 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart.
    Ik hou zo van kaarten met een leuk effect.
    Goed idee, een jongens variant ervan maken.
    Werk ze vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, echt eentje om te geven met wat centen. wel te zwaar voor gewone post (helaas)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en stoer kaartje is het geworden. Ben benieuwd naar de andere uitvoeringen! Gezellige avond alvast!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag hem al op FB voorbij schuiven. Erg leuk gedaan en lijkt me toch wel een hoop werk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Colien, moet ik me ook maar eens in gaan verdiepen.
    Zag net op facebook al een foto voorbij komen van de knutseltafel, wat een gezelligheid.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart voor een bizonder iemand !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart deze staat ook al een tijdje op men verlanglijstje om te maken .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien