woensdag 8 augustus 2018

Let's celebrate.

Vandaag een CAS kaartje met wat restjes uit een eerdere IDEE&post. Voor zo'n simpel kaartje heb je gelukkig niet veel papiertjes nodig, dus het was een makkie. Zeker met het leuke label wat ik bij de Action spontaan weer tegenkwam (hebben jullie dat ook wel eens??) en compleet matcht met de kleur. De glimsteentjes komen (ook al) uit diezelfde winkel. 
Zo meteen voor mijn kwartaal-onderhoud naar de chiropractor en vanmiddag een stadswandeling maken in Bergen op Zoom.
Challenges;
CAS on Friday - #138 Tag it!
CAS(E) this Sketch! - CTS#283

8 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje. Als ik in de Action kom, vind ik ook altijd iets leuks!
    Fijne dag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik kom er niet zo vaak maar ga er nooit met lege handen weg..altijd wel iets om hebberig van te worden in die winkel hihi! Succes met de onderhoudsbeurt. .dat je daarná nog in staat bent om een stadswandeling te maken vind ik bijzonder...heb totaal andere ervaringen 😣😣!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom ALTIJD wel iets leuks tegen bij Action.
    Deze labeltjes heb ik ook gezien, maar niet gekocht.
    Gaaf dat alles zo mooi bij elkaar past.
    Soms heb je dat.
    De kleuren zijn echt heel.mooi bij elkaar en op zijn tijd een CAS kaart super!
    Sterkte bij je onderhoudt en daarna lekker uitwaaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, je brengt me op een idee
    Ik zou maar rustig aan doen na je kwartaal-onderhoud, voor mij is dat "en nu koffie!"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk kaartje en leuke spulletjes! Ik kom er ook altijd wel met iets vandaan. Een heerlijke winkel en iedere keer wat anders!Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof en strak kaartje Colien! Succes met je onderhoud en geniet van de wandeling ;) Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie en toffe kaart! Ik hou van tagjes, maar dat wist je al! Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Cas on Friday!xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien