zondag 19 augustus 2018

Een bundeltje geluk.

Ook voor de oma en opa van Puck (mijn schoonzus Ella en zwager Onno) maakte ik een kaartje. Het werd een dubbele Z-kaart. Hartstikke leuk modelletje en tof om te maken. Hier piept het baby-beertje uit de wieg om de trotse grootouders te begroeten. 
Je vouwt het model makkelijk weer plat, dus ideaal voor in een envelop. Natuurlijk werd het geheel wat zwaarder en kost het 2 postzegels om op te sturen. Maar dit kaartje gaat meteen bij de ontvangers aan huis in de brievenbus...
Jullie houden nog wat 'Puck-kaartjes' tegoed, maar morgen is het eerst tijd voor een reminder-kaartje voor de lopende uitdaging op het 4 Season Challenge blog. Daarna weer meer baby-roze ;)

11 opmerkingen:

  1. superlief kaartje, leuk modelletje ook!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook alweer zo'n leuke kaart.
    Gelukkig ken jij de familie van Puck goed, kun je je lekker uitleven😊.
    Ben benieuwd naar de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi en lief kaartje, heerlijke kleuren voor een meisje. Met een beetje zwart, dat doet het goed erbij.
    Fijne zondag, en tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al zo gaaf!
    Wat apart om 2x een z-fold te gebruiken op 1 kaart.
    Lijkt mij inderdaad ook een leuk model!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dot van een kaart Colien voor de Opa en Oma!
    Heel blij dat de kaart is aangekomen en heel leuk dat je mij ook bent gaan volgen! Fijne zondag verder( ik ga vakantie vieren) tot over een paar weken!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb veel gemist op je blog zo te zien! Veel verschillende kaarten, mooi! Deze is ook gaaf en wat een leuk model!! Wanneer beginnen jullie weer?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het een lief kaartje. Ook je vorige. Ik zit hier met een nieuwe gsm. Dat is wennen. Gelukkig leert Aranka me vanalles. Onze foto heb ik kunnen redden via onze chat...
    Het zijn natuurlijk maar foto’s dat ik kwijt ben en al mijn contacten,toch is het maf dat dit gebeurt. Wat een gekke vakantie. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Laat maar komen die "Puck-kaartjes'! Ik vind ze leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het altijd heerlijk als je helemaal los kan gaan met papier en details op je kaartje, als je het kaartje zelf in de brievenbus kan doen hoeven we ons daar geen zorgen om te maken! Dit kaartje is ook weer heel mooi en super schattig.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Blijft een ontzettend leuk model. Ook dit kaartje is weer heel lief en echt voor een meid. Zo leuk dat jij je lekker uit kunt leven met roze. Misschien ga je het nog een leuke kleur vinden, hihihi....

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien