donderdag 2 april 2020

52 Weeks to Christmas, week 14: reminder sketchchallenge.

Nog t/m vanavond 23.55 uur kun je meedoen met onze sketch-challenge op het 52 Weeks to Christmas blog. Er zijn al wat inzendingen, maar we hopen dat er vandaag nog heel wat bij komen. Ik mocht deze keer het thema bepalen en het gaat om de volgende sketch:
Mijn voorbeeldkaartjes zijn gemaakt met het après-ski papier van Marianne Design en Eline's eekhoorn.
Door net wat andere papiertjes achter de eekhoorn te plakken, krijgen de kaartjes een andere uitstraling. Ook de kleurtjes van de sjaal en muts verschillen. 
Het zou leuk zijn als je meedoet met onze challenge. Link jouw kaartje volgens de sketch in het speciale bericht van vorige week vrijdag. Je wekelijkse kaartje kun je gewoon onder het bericht van vandaag linken op het 52WTC blog. 
Challenges;
Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas, option: include a star or to or more
Merry Little Monday Challenge - Anything goes

22 opmerkingen:

  1. Wat een lief beertje mooie papiertjes gebruikt voor de 2 kaartjes.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is toevallig! Bij mij vandaag ook de eekhoorn op deze sketch. Maar zoals jij al schrijft, met andere papiertjes wordt het een heel ander kaartje.
    Ik vind die van jou top!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart met het lieve eekhoorntje Colien .
    Een fijne dag en groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Colien,

    dat zijn 2 hele lieve kerstkaartjes geworden met dat eekhoorntje. Hij/zij is goed ingepakt voor een winterse wandeling.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze twee zijn weer helemaal leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat schattige kaartjes, zo'n mooie eekhoorn ! En bedankt voor de leuke uitdaging ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaartjes met de schattige eekhoorntjes leuke dp papiertjes heb je erbij gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee hele leuke kaartjes Colien.
    Wat heb je een leuke sketch bedacht!
    Ik heb er met plezier aan gewerkt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee toffe kaartjes weer, Colien.
    Dat eekhoorntje is zo schattig.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zijn weer twee TOP kaartjes!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn superschattige kerstkaarten geworden Colien. Leuk dessin-papier heb je gebruikt.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee leuke kaartjes en de sketch leuk uitgewerkt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn superleuk! Inderdaad een beetje hetzelfde en toch heel anders, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige kaart !
    Leuke sketch die ga ik zeker bijhouden en is gebruiken lijkt me super leuk .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. toffe kaarten met die winterse eekhoorntjes!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaartjes Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Top met dit leuke eekhoorntje !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn weer leuk.
    De tweede, met dat witte plaatje, die komt mooi uit vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja.... ik was de eerste! Heel gave sketch en jouw kaartjes zijn erg leuk. Altijd verrassend he, wat papier doet met een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. War een lieve kaartjes met deze leuke eekhoorn. Slim om er meteen twee te maken, dat schiet lekker op. Ik heb de schets bewaard want ik vind hem erg leuk voor kerstkaartjes, tegen die tijd dat ik daar mee begin komt hij vast van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 2 hele leuke kaartje heb je met jouw sketch gemaakt Colien...zo leuk die warm aangeklede beertjes erop...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely card. Thank you for joining Crafty Hazelnut's Christmas challenge. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien