vrijdag 3 april 2020

Groetjes.

Vorig weekend ging ik aan de slag om kaartjes te maken voor de buren, maar ze lagen heel de week half af op de knutseltafel. Gisteren is het eindelijk gelukt om alles vast te plakken, vandaag hoop ik ze te schrijven en in de bus te stoppen.
Voor deze kaartjes heb ik weer achtergrondpapiertjes van de Action gebruikt en de uitdruk-plaatjes van Karin Joan / Studio Light. De groetjes woordstans is zo mooi: sierlijk en toch een tikkeltje stoer. Leuk om die weer eens te gebruiken.
De buurtjes aan de ene kant naast ons zijn al op leeftijd, maar nog vlot en wandelen of fietsen dagelijks. Tegenover woont een mooi stel van half in de 80 en ze zorgen goed voor elkaar. Buurvrouw is rolstoelgebonden, maar altijd goedlachs en de buurman is elke dag in zijn grote tuin aan het rommelen en doet de boodschappen. 
Aan de andere kant naast ons woont een man alleen (in het weekend komen zijn 2 zoontjes) die eigenlijk geopereerd moet worden, maar door de situatie in de ziekenhuizen hier in Brabant is de operatie opgeschort. En schuin tegenover woont een gezin met 2 volwassen kinderen en voor hen is dit laatste kaartje. 
Dit weekend hoop ik kaartjes te maken voor de leerlingen uit de mentorklas. Maar eerst vandaag nog doorkomen, druk dagje weer voor de boeg...

6 opmerkingen:

  1. Je hele buurt zal stralen met zulke leuke kaarten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaartjes voor je buren! Daar zullen ze vast heel blij mee zijn. Hier zijn alle buren overdag nog aan het werk, heel saai want zo valt er niets te kletsen overdag, het is wel heel erg stil op straat nu..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lieve en mooie kaartjes voor de buren. Kun je zien wat papier doet..
    Nu lekker weekend! geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaartjes voor je buurtjes gemaakt Colien...dat zullen ze vast wel waarderen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent er maar druk mee, maar ik vind het mooi zoals jij elke kaart een eigen verhaal geeft!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie vrolijke kaartjes.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien