woensdag 22 april 2020

Ons ma jarig.

Vandaag mocht mijn moeder 69 kaarsjes uitblazen. Omdat het mooi weer was, konden we haar feliciteren en op afstand in de tuin even bijkletsen. Dat was wel gezellig, Rolf en ik hadden mijn ouders al even niet live gesproken.
Samen met ons pa en mijn zussen hadden we verschillende cadeautjes gegeven, allemaal tuin- en bloem gerelateerd. Ze wilde graag tomaten- en komkommerplantjes, een hanging basket voor bij de voordeur en een nieuwe snoeischaar. 
Daarom heb ik een kaartje gemaakt wat daarmee te maken heeft.De boxcard-mal heb ik al heel lang in huis en ik had wel de losse onderdeeltjes ervan gebruikt, maar nog nooit de kaart zelf gemaakt. Vond dit wel een mooie gelegenheid.
Alle gebruikte materialen (op het gele houtnerf-papier na) zijn van Marianne Design. Het is een tijdrovend projectje geworden, in totaal zo'n 4 uur mee bezig geweest, maar dat wordt wel gewaardeerd en het kaartje wordt heel lang met zorg bewaard.
Graag tot morgen, dan is het weer tijd voor wat kerstkaartjes!


9 opmerkingen:

  1. Oh wauw wat een gave kaart voor je moeder! Geweldig! Inderdaad een heel werk met al de details, maar je blijft ernaar kijken! Zo enig. Ik heb deze mal ook en nog maar 1 keer gebruikt. Moet ik ook weer eens doen. Hij is echt gaaf en ook ideaal plat op te sturen.
    De CAS kaartjes zijn ook mooi! Liep die challenge alweer af??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Colien! Een mini papieren tuin!
    Zo knap, dat gaat jou mama zeker koesteren! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ALLEREERST VAN HARTE GEFELICITEERD!!
    Wat een gave boxcard heb je gemaakt, helemaal in de sfeer van je ma.
    Een werk is het he, wij hebben er een aantal gemaakt maar het is een heel werk, wij gebruiken ook vaker de losse onderdeeltjes ervan.
    Maar deze wordt gewaardeerd en zal wel een tijdje blijven staan...
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey colien,

    het kost inderdaad wat tijd om zo'n schaduwboxkaartje te maken maar het is een heel gaaf moestuintje geworden. Daar was je moeder vast erg blij mee.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind hem schitterend, heel mooi gemaakt, je kan wel zien dat je groene vingers hebt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem echt ge-wel-dig!! Je moeder was er zeker wel erg blij mee? Super gedaan! Van harte met je mams nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je moeder Colien, en wat een geweldige kaart heb je voor haar gemaakt. Je bent er een tijdje bezig mee geweest maar het is een waar kunstwerkje.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooooh, wat ziet dat weet nou uit.
    Heel veel werk schrijf je, maar je hebt het ook tot in de puntjes afgewerkt.
    Helemaal leuk dat het een hele poos bewaard blijft.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien