donderdag 23 april 2020

52 Weeks to Christmas, week 17.

Goedemorgen, allemaal. Het is weer donderdag, dus kerstkaartjesdag. Omdat ik voor morgen ook al een blogbericht heb ingepland en tóch mee wilde doen bij de Holland-challenge bij Dutch Card Lovers, besloot ik om Hollandse kerstkaartjes te maken. Ik typte; 'kerstkaart' en 'Holland' in op Pinterest en heb de eerste de beste kaart gelift.
De bovenste in echt Hollandse kleurtjes, deze wat neutraler van kleur. Passend bij het thema koos ik voor een tekst in het Nederlands Behalve het achtergrondpapier is alles weer van Marianne Design. Ik bedenk me nu dat wat sneeuw op de huisjes wel leuk zou zijn, misschien doe ik dat nog....
Doen jullie mee met onze wekelijkse challenge om jaarrond kerstkaartjes te maken? Link dan jouw kaartje op het 52 Weeks to Christmas blog. Daar kun je ook terecht voor inspiratie: Ineke en Bep laten jullie een voorbeeldkaartje zien.
Maak er een mooie dag van, stay save!
Challenges;
Dutch Card Lovers - #329 kleurenchallenge (bovenste kaartje)

De Egel - Hollandse kaart
Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas, option: include a house or other building.
Merry Little Monday Challenge - Anything goes

18 opmerkingen:

  1. WOW wat zijn ze leuk in die Hollandse sferen...
    Beetje sneeuw kan altijd nog...Sneeuwt het al?
    Kan alle kanten op.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige, en echt "Hollandse" kerstkaarten! Top!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 hele mooie kaartjes Colien...zo leuk met die huisjes erop... TOP!!!

    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke Hollandse kaartjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allebei gaaf! De bovenste natuurlijk voor DCL, toppie! Onderste ook erg mooi! Leuk dat je meedoet, Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow....twee hele leuke kaartje Colien......prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Wat Hollands leuk dat je meedoet met onze '#98e' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten, wat leuk om de huisjes op kerstkaarten te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klasse!!!! Super joch. Mag je heel blij om zijn ,met zo’n mooie creatie.
    Brlijant card, very classy
    Claudia

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  10. weer 2 leuke! tof om op die eerste de felle kleurtjes te gebruiken!
    Groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sjonge, dat is wel heel slim weer van je! En ook nog heel leuk! Ik zou bijna schrijven: wat goed bedacht, maar dat geldt dan in elk geval voor het kijken op Pinterest ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat leuk om hier een kerstkaart mee te maken, gaaf bedacht. Fijn dat je weer meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had bij onze challenge niet meteen aan kerstkaarten gedacht maar wat een leuk idee is dit. Ik vind kerstkaarten met huisjes er op zowieso al heel erg leuk. Een beetje sneeuw zou inderdaad wel erg leuk zijn, vooral met deze tekst er bij. Bedankt voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk bedacht Colien! Echt heel origineel. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, leuk!!
    Vooral de Hollandse kleurtjes.
    Ik zou er zeker nog wat sneeuw op doen, past leuk bij de tekst

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaartjes Colien, leuk gelift hoor.
    Fijne zondag, lieve groetjes wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaartjes heb je gemaakt, het stippapier lijkt ook net sneeuw. Dank je wel dat je met deze Hollandse uitdaging van de Egel meedoet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful christmas scene. Thank you for joining in the Include A Building Challenge at CHNC. Apologies for the late comment.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien