maandag 27 april 2020

Fijne Koningsdag!

Gisterochtend was ik lekker aan de fröbel, al op tijd uit bed en weer een #blijfthuisdag, dus tijd genoeg. Ik had zaterdag wat boodschappen gedaan en stroopwafeltjes gekocht. 
Voor mijn ouders en zussen en Rolf zijn moeder en broers gezellige koningsdag-cadeautjes gemaakt. Aan elk zakje een dubbel label met een plaatje uit een knipvel van Marianne Design. Natuurlijk mocht een Hollsnds vlaggetje niet ontbreken. De teksten en Koningsdag-label printte ik zelf. 
Ik wilde ze gisteravond even snel met auto wegbrengen, maar Rolf stelde voor om een rondje op de fiets te doen. Via mijn ouders, mijn zussen en Rolf zijn broers een mooi ritje van 22 km gemaakt. Het was heerlijk weer, dus goed te doen.
Rolf ging vanmorgen nog met de wielrenfiets op pad en heeft toen die van Ellen, zijn moeder, afgegeven. Haar huis lag gisteren niet op de route ;)
Ik had dit berichtje voor morgen ingepland, maar laat de knutselkoekcadeutjes (zo noemde Rolf ze) tóch vandaag alvast zien, want voor morgen heb ik weer een kaartje en woensdag is het Kleurenkaartenteam weer aan de beurt en donderdag de kerstkaartjes...
Nog een fijne woningsdag verder!

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, gezellige en 'lekkere' cadeautjes heb je gemaakt voor je familie. Daar zullen ze vast blij mee zijn geweest! Je bent weer heerlijk creatief bezig geweest en dan zo sportief rond gebracht!!
    Hopelijk hebben jullie een gezellige K(w)oningsdag gehad.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Colien wat ben je weer heerlijk creatief geweest om je naaste familie met zo een mooi opgepimpt zakje stroopwafeltjes op deze koningsdag te verrassen....zo lief en dat zullen ze zeker wel waarderen ...Super leuk idee....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke cadeautjes Colien. En wat een goed idee om ze op de fiets rond te brengen. Ook echt Hollands!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Colien....jij bent lekker bezig geweest voor je familie!
    Ze zagen je vast graag komen met de leuke en lekkere traktatie....super gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit weer leuk geworden !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke knutselkoekcadeautjes hebben jullie rondgebracht. Je hebt er zulke leuke cadeautjes van gemaakt! Die zullen wel met enthousiasme ontvangen zijn. Zo'n fietstocht is dan wel heerlijk!
    Ook je kaart voor Miranda van vanmorgen is een heel leuke!
    En ja drukke week in Blogland deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geweldig leuk! En zeker als ze persoonlijk bezorgd worden! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je héél mooi én héél lief gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien