maandag 27 april 2020

Koningsdag / woningsdag 2020.

Fijne woningsdag, allemaal! Vandaag is niet alleen de koning, maar ook Miranda jarig. En dat verdient een lintje... op een kaartje. Ik stuurde deze richting de Arnhemse jarige. Hopelijk vindt ze em leuk, ze is zelf enorm creatief, maakt o.a. geweldig leuke raamschilderingen op basisscholen, zo tof! Ze is ook heel handig met stofjes, klei en kan waanzinnig tekenen. Tja, als ik zo doorga lijkt mijn kaartje wel heel simpel, haha. Maar het gaat om het gebaar en dat kan ze zeker waarderen, dat weet ik zeker. 
Ja, een rare Koningsdag.... Wat zijn jullie plannen (voor zover mogelijk)?
Challenges;
De Egel - Hollandse kaart (2e inzending)
Marianne Design - Challenge 247: Verjaardagskaart
gebruikte materialen:
LR0603 -  Vlaggen
PK9168 - Paperbloc I love Holland
EWK1274 - Knipvel I love Holland

17 opmerkingen:

  1. Woningsdag, dat is bedoeld als woordspeling, omdat iedereen de dag thuis moet vieren?
    Tof voor creatieve Miranda, zal ze vast waarderen.
    Wat ik ga doen, ik heb nog verbeter werk, Frans na te lezen en rekenoefeningen en mondmaskers naaien. Fijne feestelijke Koningsdag, gezellig thuis x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke Hollandse verjaardagskaart heb je gemaakt Colien,
    succes met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie Hollands kaartje!! Zo te horen past het perfect bij de ontvanger.
    Fijne koningsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje Colien.
    Word zeer zekett op prijs gesteld.

    Ik geniet deze dag van me vrij zijn en doe een blogrondje, nu tijd voor hihi en vanmiddag freubelen.

    Fijne koningsdag en blijf gezond.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tof kaartje voor deze creatieve jarige. Dat jasje is zo leuk!! Ik heb weinig plannen vandaag.. badkamer poetsen, wandelen en wijnen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Wat Hollands leuk dat je meedoet met onze '#98e' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is toch helemaal leuk!!
    Wat een mooie jas staat er voorop de kaart, die zou ik in het echt ook wel willen hebben.
    Wij zijn lekker thuis gebleven, niks gedaan, zoals er gevraagd is!
    We hebben genoten van de vrije dag en hebben 's middags in de tuin en wijntje en biertje gedronken en geproost op de Koning !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooie kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    Dt challenge blog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUW Colien, supertof gedaan!
    Onwijs leuke en gezellige Hollandse kaart!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke Hollandse verjaardagskaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem superleuk Colien! Succes!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke Hollandse kaart. Ik dacht al wat een bekende jas. Hij is ook al eerder gebruikt bij iemand anders. Maar helemaal in de minderheid, je ziet heel veel molens en tulpen haha. Dank je wel dat je met deze Hollandse uitdaging van de Egel meedoet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een superleuke kaart heb je gemaakt, daar zal Miranda wel blij mee zijn geweest.
    Gezellig dat je meedoet met onze verjaardagschallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi Hollands kaartje echt mooie kaart.
    Leuk dat je mee doet met onze challenge "verjaardagkaart".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk zo 'n Hollands kaartje. Leuk met 't lintje. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Kaartje!
    Leuk dat je meedoet bij de egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuyke kaart Colien!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien