woensdag 22 april 2020

Drie keer CAS.

Afgelopen maandag was Epie, DT-maatje bij 52WTC, jarig. Voor haar maakte ik dit CAS-kaartje. De planten en het stekje komen van een leuke stempelset die ik won bij de vorige challenge bij Creaties Suzan op Facebook. Ik kleurde de plaatjes in met Spectrum Noir stiften. 
Ook een collega was jarig en normaal feliciteer ik haar in de koffiekamer op school = werk, maar dit jaar werd het een kaartje. De achtergrondpapiertjes zijn van Graphic45, al heel oud, maar nog steeds mooi ;)
En dan nog eentje voor een Sjanny, zij houdt wel van een simpel kaartje. Net wat andere kleurtjes.
Dit is de stempelset, je ziet dat ik maar een paar onderdeeltjes heb gebruikt. De rest komt vast ook nog wel. 
Voorlopig mag ik vakantie houden, tot 1 juni blijft het thuiswerken voor het voortgezet onderwijs. Dus deze of volgende week wat digi-lessen in elkaar zetten voor ná de meivakantie. Maar vandaag eerst mijn moeder (op afstand) feliciteren, zij is jarig. Natuurlijk ben ik voor haar ook aan de fröbel gegaan. Het werd een tijdrovend projectje, je ziet het later op de dag. 
Challenge;
CAS(E) this Sketch - CTS#368

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes Colien! Gefeliciteerd met je moeder! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige kaartjes, Colien, leuke plantjes/stekje en inderdaad mooi papier!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie verwerking van de schets! Drie prachtige kaartjes, het papier past er inderdaad heel mooi bij. Proficiat met je moeder, ben heel benieuwd wat je voor haar gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes zijn dit geworden Colien!
    Gefeliciteerd met je mams, we zijn benieuwd wat je voor haar hebt gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Colien, je maakte mooie kaartjes met de stempelset. Goed gekozen en mooi gecombineerd met het papier.
    Wij weten vandaag iets meer over de scholen. Na deze week komt zeker nog een tweede week thuisonderwijs en dan misschien enkel de jongens naar school, ik weet het echt niet hoe we het in België gaan aanpakken....
    Ik ben benieuwd wat je voor je mama aan het maken bent,vast een prachtige creatie! Ik was vanochtend ( terwijl iedereen flink met huiswerk bezig was en het heel stil was )bezig met het laatste papier van uitdaging 5. Heb ik volgende week weer vanalles dat ik kan tonen! Geniet van je vakantie! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goeie ideeën heb jij toch vaak.
    Als je een leuke sketch ziet is het natuurlijk heel handig om er meteen 3 kaarten mee te maken!
    Ook leuk dat je de stempels maar een klein beetje gebruikt hebt.
    Het is een mooie serie zo.
    Succes met het on line les blijven geven, hou vol.
    Oh, en gefeliciteerd met je moeder

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien