dinsdag 21 april 2020

Keep calm in de lift

Deze liftkaartjes had je nog tegoed. Al een tijdje geleden plakte ik een stukje cardstock vol met leuke stukjes tape en sneed daar reepjes van. Van de eerste combinatie zag je HIER al wat kaartjes, vandaag laat ik je er nog 2 zien.
Ook voor deze kaartjes heb ik op de achtergrond slechts een gedeelte van het papier met een embossingfolder bewerkt. Een leuke techniek waar ze bij de Lift Challenge om vragen en het geeft een mooi effect.
En hier kaartje nummer 2. De tekstjes komen weer van mij eigengemaakte knipvel, maar het lijken ook wel strookjes washi-tape...
Gisteren was een heerlijke 1e meivakantiedag. 's Morgens aan de fröbel geweest, 's middags een flinke wandeling in het bos gemaakt met Rolf en de honden (heerlijk rustig, op ruim 7 km zijn we 3 x iemand tegengekomen) en 's avonds meegedaan met een online sportles en daarna een film gekeken. Op naar dag nummer 2, met natuurlijk vanavond de persconferentie, waarin bekend zal worden hoe en wat de komende tijd....
Challenge;
Lift Challenge - #149

9 opmerkingen:

  1. Hé Colien, ik ben net bezig met reacties achter laten en volgens mij plaats jij net deze kaart erbij. Mooi! Wat een toffe tapejes ook weer. Dat gedeeltelijk embossen vind ik ook zo'n mooi subtiel effect geven, met weinig moeite!
    Lekker dat je vakantie hebt. Even niets, want wat zullen jullie leerkrachten het druk hebben met alles voor elkaar te krijgen
    Tim zit nu, terwijl ik dit tik, on-line lessen te volgen. Ik lig af en toe helemaal in een deuk! Maar goed, hij doet het wel ;-)
    Geniet van je vakantie. Ik heb ook zin in vakantie...duurt alleen nog heel lang, eind juli pas. Maar ik werk nog gewoon verder (heel blij mee hoor) maar vergt wel veel energie allemaal in deze situatie. Ik merk dat ik het fijn vind om thuis te zijn en met mijn hobby bezig te zijn...
    Geniet er lekker van! En bedankt voor je 2e inzending!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn weer 2 schitterende liftkaartjes Colien...zo leuk die domino embossing...en ja je tip van de tekst bannertjes is echt heel gaaf en gemakkelijk...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaartjes weer en wat een leuke tapejes heb je gebruikt! Bij mij lukt het niet, er komt toch over het geheel embossing wat ik ook doe!! Jammer! Groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje dat heb je leuk gedaan! Moest even kijken hoe het precies zat, maar echt heel leuk! Hou hier wel van!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave embossing en washi-tapejes! Ik vind deze uitwerkingen ook weer heel mooi.

    Lekker hoor, zo'n rustige wandeling in de mooie natuur. En ja, ik ben ook benieuwd naar wat er nu wel of niet mag.
    Fijne vakantie voor jou, je boft i.i.g. met het weer.

    Dank je wel voor je tweede inzending!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Colien,
    nou dat scheelt aan de ene kant, dat jullie nog niet open mogen. Nu heb je echt vakantie en hoef je niet mee te denken etc. Peter zal dat wel moeten waarschijnlijk, met zijn twee stichtingen in het PO.
    Je kaart is echt geweldig. Ik wil binnenkort er even voor gaan zitten. Hoe jij het gedaan hebt is een goed idee. Misschien een nachtdienstwerkje...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het vooral stoere kaarten.
    De afgeronde hoekjes wat de tape strookjes zijn ook mooi.
    De tekst knip vellen, wat een uitvinding toch, wat heb je daar al een plezier van gehad.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien