vrijdag 24 april 2020

Lieke & Elmar getrouwd.

Vandaag trouwen Lieke en Elmar (ons petekind). Helaas niet het grote feest wat ze zelf hadden gepland en georganiseerd, maar wel een bruiloft in kleine setting. Er is een kindje op komst, dus dat maakt het allemaal wat makkelijker.
Het feest komt volgend jaar wel, dan met de kleine erbij... De trouwerij werd bij oma (ja, zo noem ik haar ook al jaren, haha) in de grote tuin gehouden  met het maximum aantal toegestane mensen. Logisch dat er dan gekozen wordt voor (groot)ouders, broers en zussen en natuurlijk de getuigen. 
Maar de ceremoniemeester had iets leuks bedacht: een defilĂ© van auto's langs de locatie. Als peetoom en -tante mochten Rolf en ik voorop rijden en was er kort, op afstand vanuit de auto, gelegenheid tot feliciteren en stond er een stukje verderop een brievenbus voor de attenties. 
We verzamelden een straat verderop met 10 auto's, met ballonnen aan de dakrails of antennes, hartstikke leuk! Ik kreeg een appje op het moment dat de ceremonie was afgelopen en Lieke en Elmar naar de straat kwamen. Ze vonden het geweldig en waren heel blij verrast! 
Over de kaart vertel ik niks, dat kun je allemaal lezen in het berichtje hieronder ;)

8 opmerkingen:

  1. Je hebt het er maar druk mee met kaarten voor de trouwerij en ik vind allebei varianten erg mooi en zeker het model! Wel jammer de kleine settings, maar jullie hebben er toch een feestelijk tintje aan gegeven en voorop in de stoet auto's is ook wel bijzonder Colien!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat hebben jullie mooi opgelost....was vast heel verrassend voor het bruidspaar!
    Mensen krijgen spontaan creatieve ideeen in deze tijd....zo leuk!
    Je kaartjes zijn prachtig Colien ik bedoel ook die van gisteren....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee zo een stoet met auto's voor het bruidspaar. Dat zal er vast heel feestelijk hebben uitgezien. Je kaartje is in het geel ook heel gaaf, je krijgt dan toch meteen een heel ander kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo is het toch nog een feest geworden!
    Prachtige kaart !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh deze is geweldig! EN het defilé net als bij onze overburen die 50 jaar getrouwd waren. Zo verrassend en leuk! Toch wel jammer dat het zo moet, maar goed het feest komt nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk bedacht idee!!
    Dat maakt zo'n dag dan heel speciaal, 1 om later op terug te kijken als "Oh, weet je nog, toen wij getrouwd zijn...."
    Heel lief van jullie en voor het bruidspaar heel waardevol denk ik.
    Net als de vorige, is deze kaart ook erg mooi.
    Het geel is vrolijk en zonnig, paste goed bij hun dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee, bijzonder ook, ondanks dat het een soort van oplossing was. Maar wel memorabel inderdaad! gave kaart, ik ga nu even naar die eronder kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi gemaakt! Leuke kleurencombi ook! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien