maandag 20 april 2020

Reminder BINGO op het 4 Season blog.

Nog t/m vrijdag 1 mei kun je meedoen met onze BINGO op het 4 Season Challenge blog.


Geboorte


Paars

Vlag

Oranje


Uil

Geslaagd

Cirkel


Jarig

Groen

De bedoeling is dat je 1 rijtje uitkiest in het schema. Dat mag horizontaal, verticaal of diagonaal. Gebruikt echt de 3 woorden die je uitkiest en niet nog allerlei andere kleurtjes ofzo daarnaast, want dat telt niet.. Kijk op het blog voor meer info en hele leuke voorbeelden. 
Mijn reminderkaartje is alvast voor een geslaagde. Het is een raar jaar voor de eindexamenkandidaten, de meesten hebben al wel een idee of ze geslaagd zijn .Op 4 juni mag het landelijk gevierd worden, maar hoe of wat is nog niet helemaal duidelijk...
Challenges;
Alphabet challenge - A is for anything goes
Sketch Saturday - #606

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje voor een examenkandidaat! Ik hoop dat we veel vlaggen en tassen zien hangen binnenkort, dat is altijd zo feestelijk en we weten zeker dat dat in ieder geval wel mag dit jaar! De rest moeten we nog maar even afwachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke geslaagd kaart Colien, Inderdaad een heel raar jaar voor de geslaagden, wij waren jan/febr al vol op bezig met de geslaagd kaartjes...niet wetende dat het zo zou worden.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat klaar ligt ligt klaar😉.
    Erg leuk gemaakt.
    Ik heb vanmiddag ook 3 kaarten gemaakt met deze sketch, het is een leuke hè?!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien