woensdag 29 april 2020

Kleurenkaartenteam: Oranje met lichtblauw.

De laatste woensdag van de maand, dus tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina! Deze maand koos Nancy lichtblauw bij het oranje van vorige keer. Ik ging ermee aan de slag en maakte kaartjes voor 2 van mijn DT-maatjes bij Knutsels & Kadootjes.
De ene lichtblauw op oranje, de andere andersom. De bovenste volgens een sketch, deze ietsje afwijkend, maar ook vrij CAS. De plaatjes komen uit knipvellen (ja, ik heb het mapje binnen handbereik deze week, haha), de lichtblauwe papiertjes uit een blok van de Action en de tekstjes printte ik zelf. Natuurlijk heb ik de andere 3  dames van Knutsels en Kadootjes ook een kaartje gestuurd, die laat ik vrijdag zien. Ik hoop dat ze de kaartjes inmiddels ontvangen hebben, ben ze speciaal op het postkantoor in een dorp verderop gaan afgeven.... 
Nu eerst een blogrondje langs de KKT-creaties. Ook benieuwd? Ga dan naar Martina's blog, daar vind je alle linkjes naar de medebloggers. 
Ik ga vandaag naar de bouwmarkt, het was gisteren erg druk in de supermarkt, waardoor ik het even niet zag zitten om nog meer winkels te gaan bezoeken.
Zullen wij morgen weer afspreken voor de kerstkaartjes? Gezellig en helemaal volgens de RIVM-richtlijnen ;)
Challenges;
Always Fun Challenges - Embossing Folders (first card)
Animal Friends challenges - Boerderijdieren met 4 poten (first card)
The Paper Players - PP488 (upper card)

34 opmerkingen:

  1. 2 kei leuke kaartjes Colien, plaatjes zijn zo leuk.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 geweldig vrolijke kaartjes Colien...prachtig in deze kleurtjes..met super gave plaatjes erop...TOP!!!
    succes met boodschappen doen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaarten.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 supervrolijke kaarten voor je K&K-teammaatjes!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof zijn ze Colien en die plaatjes zó leuk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 superleuke kaartjes heb je gemaakt
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vrolijke kaartjes voor je teammaatjes, ja onze samenkomsten (vooral vandaag) zijn geheel volgens de richtlijnen, beter kan niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal leuk deze kaartjes, Colien. Wat een vrolijke diertjes heb je er op gezet. Ik vind het een verrassend leuke combinatie, lichtblauw en oranje.
    Succes bij de bouwmarkt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee hele leuke kaartjes heb je gemaakt Colien.
    Ik moet eigenlijk ook om boodschappen maar geef er niks om....wil altijd zo snel mogelijk weer de winkel uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn super leuk !!!!
    Wij hebben wel een RIVM proof hobby !!!!
    Allemaal op afstand.....

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Colien,

    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Leuk om de één licht blauw op oranje te doen en andersom.
    Groetjes, LindaT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kaartjes. Daar zullen de ontvangers vast blij mee zijn.
    Morgen ben ik van de partij hoor!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker vrolijke KKT kaartjes zijn het geworden. Succes met je bezoek aan de bouwmarkt, is tegenwoordig een hele onderneming waar je veel tijd voor uit moet trekken, net als die supermarkt bezoekjes 😬 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Onwijs leuk, Colien en wat een gave plaatjes erop! Groot gelijk dat je de bezoeken aan supermarkt en bouwmarkt wat spreidt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief dat je kaartjes hebt gemaakt voor je K&K maatjes, ze zijn superleuk. Ben ook benieuwd naar de andere drie.

    Ik heb nog even naar beneden gescrold want ik had wat berichtjes van je gemist. De Hollandse verjaardagskaart is ook superleuk met de cupcakes en je zakjes met stroopwafels voor Koningsdag vond ik ook echt helemaal geweldig. Wat een leuke verassing weer voor je familie, ze boffen maar met jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige kaartjes! Je hebt het oranje wel heel letterlijk genomen met het eerste kaartje! Lekker fel, maar leuk hoor! Ik hou wel van die felle kleurtjes! weer helemaal geslaagd Colien! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaartjes!!
    Ik vind de kleuren combinatie mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helemaal leuke kaartjes heb je gemaakt !mooi en grappig zijn ze geworden,
    bedankt voor je deelname deze maand !
    Hou het vooral gezond,
    lieve groetjes, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele leuke verassing om je mooie kaartje in de brievenbus te vinden vandaag, hij heeft een mooi plekje gekregen. Wat een verwennerij bedankt Colien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Twee hele leuke kaartjes heb je gemaakt. Mooi resultaat.
    Bedankt voor je reactie op mijn Blog. Groetjes en hou jullie gezond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Colien, wat een 2 mooie leuke en lieve kaartjes.
    Groetjes en bedankt voor de reactie op mijn blog.
    hou het gezond.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een toffe kaartjes Colien!! Mooi met dat notebook stansje er op.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Both cards are just super cute! Love that cow in the fun scene you created and all the bright, happy colors! Thanks for sharing with us at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ontzettend leuk! EN ik ben natuurlijk heel nieuwsgierig nu, dat snap je. Ik hoop dat de post weer even een tandje erbij gaat zetten. In het hoge Noorden zijn ze een stuk trager met bezorgen. Henriet heeft mijn kaart nog steeds niet. Vorige week donderdagavond op de bus gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Colien,

    Leuke kaartjes maakte je voor het KKT!
    Lekker vrolijk en speels...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Grappige kaartjes! Ik ben benieuwd naar de andere drie! Ons hobby is deze tijd extra waardevol! Deze week ben ik in een naaiflow, maar vorige week was het echt wel uitdagings week. Ik hou wel van afwisseling en ik verveel me nooit. Vandaag staat er ook nog heel wat verbeterwerk op de agenda. X

    BeantwoordenVerwijderen

  27. Leuke en vrolijke kaarten Colien,
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. What adorable cards! These cheery colors will certainly brighten up any one's day! Thank you for sharing with The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ein fabelhaftes Werk. Vielen lieben Dank für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gave kaartjes Colien . prachtig hoe de kleuren bij elkaar passen, en wat leuk om je teammaatjes te verrassen. ik zag die van vandaag ook. Mooi en persoonlijk. Het idee van de kerstaarten onthoud ik. Mooi voor restjes. Eerst een basis en dan vullen maar. Fijn dat jij je kaartje hebt gehad. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt Colien volgens de kleuren van het KKT, ik was vergeten mijn kaart te linken.
    Het is een hele lieve verrassing als je zo'n mooie envelope met inhoud in de bus ziet vallen...Zo gaaf..groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Perfect for our Challenge!
    So glad that you have shared your great artwork with us here at Always Fun Challenges.
    Good luck hun and do come back again!
    Jackie DT @AFC

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien