maandag 6 april 2020

BINGO op het 4 Season Challenge blog.

Vandaag gaan we van start met een nieuwe uitdaging op het 4 Season Challenge blog. Komende vragen we jullie om mee te spelen met onze bingo:


Geboorte


Paars

Vlag

Oranje


Uil

Geslaagd

Cirkel


Jarig

Groen

De bedoeling is dat je één rijtje uitkiest. Dat mag horizontaal, verticaal of diagonaal. Ik zocht het linkerrijtje uit voor mijn voorbeeldkaartjeGeboorte - Oranje - Cirkel.

Het kaartje gaat naar mijn lieve collega, zij is vorige week oma geworden. Eline's baby lag al klaar om uit de verpakking gehaald te worden, dus dat kwam goed van pas.
Meedoen met onze BINGO kan t/m vrijdag 1 mei en mag zo vaak je wilt, ook als je gastdesigner bent. En dat zijn er 3 die deze maand mooie inspiratiekaartjes gemaakt hebben en die kun je zien op het blog. Natuurlijk heeft Nelly showt Nelly ook een kaartje, dus ga gerust kijken! Fijne week, blijf gezond...
Challenge;

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk met die grote baby.
    Trouwens ik vind het heel tof dat je onze uitdagingen linkt aan dit blog.
    Alleen moet ik nu nog zorgen dat ik ze op tijd afkrijg. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge! En tof je kaartje. Die baby series zijn eigenlijk altijd leuk van Eline! Die strik op haar hoofd, erg leuk! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke challenge! Je voorbeeldkaartje is schattig. Niet echt een kleur waar je aan denkt bij een babykaartje maar dat maakt het juist zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh enige uitwerking van de sketch! Ik kwam er helaas niet aan toe, maar bewaar hem voor later.
    Ook jullie challenge is weer heel leuk. Bingokaarten vindt ik in Blogland altijd gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super-cute baby card and such gorgeous colors! That wee baby is adorable! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo lief, Eline's baby.
    Het heeft meteen een hoog schattig gehalte.
    Bingo challenges, ik ben er gek op.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Adorable baby with such a fun design. Thank you for joining us at FMS this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien