maandag 31 augustus 2020

Rosey 12 jaar.

 

Zoals ik al aankondigde in mijn vorige blogberichtje vierden we gisteren de verjaardag van nichtje Rosey. Het was redelijk weer en mijn zus en zwager hebben een grote tuin, dus kon het feestje buiten gehouden worden. De kaart werd er eentje met een verhaal:

Op 13 augustus had Margriet een weggeefje: de 3 grappige bizon-speldjes. Door een grappige of ludieke reactie te plaatsen, kon je de 3 diertjes adopteren. Ik deed mijn 'verhaal' en de bizon-dere dieren werden op veetransport geplaatst. 

Dan de connectie met Rosey: Toen ze klein was, wilde ze altijd graag films kijken wanneer ze bij ons was. Mickey's Kerst was jaarrond favoriet, net als Wicky de Viking. Maar toen kwam de film Animals United uit. Die vond Rosey geweldig, maar ook een beetje spannend, zeker op het moment dat alle buffels aan komen stormen. De grap was dat Rosey altijd vroeg:'Mag ik de film van de Boffels zien' ;)  We plagen haar nog weleens met haar woordkeuze van destijds hihi. Je snapt dat ik meteen een bestemming had voor de diertjes die ik bij Margriet won....

En hier de prachtige 12-jarige met haar mooie en vooral heerlijke taart met witte chocolade. Het was een feestelijk weekend, nu op naar een nieuwe werkweek. Hopelijk wat minder hectisch als vorige week, we gaan het beleven....


Challenge;

Freshly Made Sketches - FMS450

6 opmerkingen:

  1. Erg leuk het kaartje! Ik had de gave speldjes idd al bij Margriet gezien, je hebt ze erg leuk op je kaart gebruikt! Jeetje, wat een prachtige taart voor de jarige! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke kaart met een mooi, persoonlijk verhaal. Daar hou ik wel van.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig leuke kaart voor je nichtje...
    Succes van de week..
    Liefs ANnemarie enMerit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herkende ze al die leuke buffels want ik had het bericht op facebook voorbij zien komen, het is een super leuk kaartje geworden.
    Ik wens je een rustige werkweek!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart en die taart met mooie meid mag er ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. They are SO cute peeking out of the circles each with their speech bubble! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien