donderdag 1 september 2022

52 Week to Christmas, week 35. Reminder Winterblues challenge.

Nog t/m vanavond 23.55 uur kun je meedoen met de challenge op het 52 Weeks to Christmas blogJe kunt een Winterblues-kaartje inzenden waar je onderstaand kleurenpallet voor mag gebruiken.


De bovenste kaart maakte ik voor de challenge op het Marianne Design blog. Daar willen ze graag een slimline in kerstthema zien. Ik gebruikte o.a. mijn nieuwe malletjes: de beren, ontworpen door Marleen. Zo schattig met die kleintjes erbij!
Op dit tweede kaart zie je Eline's egeltje. Hij is helemaal blij met de kerstboom die hij heeft uitgekozen. Op beide kaartjes zie je gedeeltes van Project NL-kaartjes, die kwam ik bij het opruimen weer tegen. 

Als je mee wilt doen, link dan jouw Winterblues-kaartje in het bericht van afgelopen vrijdag op het 52 Weeks to Christmas blog. Elk ander kerstkaartje kun je nu meteen al onder het bericht van vandaag inzenden. 

Ook vandaag ga ik weer naar school = werk. Mijn collega Erica gaat met pensioen en ik neem haar taken over wat betreft stages. Al onze 3e en 4e jaars leerlingen moeten stage lopen en samen met collega Arjens moet ik ervoor zorgen dat alles netjes is geregeld met de meewerkende bedrijven en instellingen. 

Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas

Marianne Design - Slimline kerstkaart

Gebruikte materialen:

CR1538  - Slimline banners

CR1601 - Bears byMarleen

CR1483 - Trees byMarleen

LR0773 - Fijne Kerst

PL2503 - Project NL emoties

The Paper Players - #606




23 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten weer Colien. En goed idee om gedeeltes van de project nl kaartjes te gebruiken. Ik heb er ook nog liggen.
    Die beren zijn schattig!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 hele leuke kaartje , enig zijn de nieuwe beren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te lezen krijg je een druk jaar meid, sterkte ermee. Je slimlinekaart vind ik schitterend, prachtig die beertjes van Marlene.En juist door deze kleurencombi een hele aparte leuke kaart. Groetjes,Gerry.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt met de nieuwe mallen van MD Colien.
    Ik twijfel nog of ik de ijsbeer met kleintjes ga aanschaffen.... toch wel?
    Leuke combinaties!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele leuke kaartjes in deze gave kleuren Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great job with the sketch! That little hedgehog is so cute! Thanks for playing at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. toffe kaartjes

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee schattige kerstkaarten heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat zijn ze leuk allebei Colien. Mooi zoals je de kleuren van de challenge verwerkt hebt. Die beertjes met mama-beer zijn superschattig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je kaarten zijn perfect volgens de kleuren van het 'moodboard'. Heel mooie kaartjes!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige slimline kerstkaart Colien, de kaart met het egeltje is ook super schattig!
    bedankt voor het meedoen met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is gaaf zeg! Heel leuk met die ijsberen. En ook de andere kaart met de egel is natuurlijk ook leuk.
    Ik krijg een deja vu nu je hebt over stages hebt. Ik heb dat ook een paar jaar op het MBO gedaan, het stage bureau. Heb je dan minder lesgevende taken dit jaar? Want er komt veel bij kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De beren zijn heel lief. Je gebruikte mooie kleuren. Succes met de start, oei... Nog extra taken, dat is weer organiseren en plannen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. That little hedgehog is just TOO cute! Thank you so much for joining us this week over at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Telkens weer vind ik het zo knap dat jij 2 kaartjes maakt.
    En tegenwoordig 2 heel verschillende.
    De kleine beertjes, lief hoor.
    En het egeltje met de Kerstboom in zijn pootjes is ook heel leuk bedacht.
    Ik vond het best lastig, het thema "winterblues"

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt voor de Challenge!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaartje is prachtig geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "Slimline Kerst" Challenge.
    DT Marianne Design Challenge Blog
    Groetjes van Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Colien.
    Hoe kan het ook anders met die leuke beren van Marleen.
    Gezellig dat je meedoet met onze slimline challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke slimline kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie slimline kaart
    Leuk dat je meedoet met mijn “Slimline Kerst” Challenge
    Groetjes Cecile
    Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuke kaarten maakte je met de nieuwe diertjes. Bij ons is de IB-er met pensioen gegaan. Ik neem haar taken gedeeltelijk over en werk nu dus een dag extra per week.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog md

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien