zaterdag 31 augustus 2024

Welkom baby en Alle liefs.

Al een hele tijd liggen de lieve plaatjes van Bella Lulu geknipt klaar om mee aan de slag te gaan. Ze komen uit het knipvel Bedtime Bear. Ik zocht een leuke sketch uit, tekstjes lagen ook al geprint klaar en toen waren de kaartjes zo gemaakt. 
We gaan zo richting (tuin)feest van Rosey, zij was gisteren jarig en viert vandaag haar Sweet 16 met de familie. Gisteravond had ze feest met haar grote vriendenkring en waren er bijna 60 party-people aanwezig. Haar zus Indy is er niet bij, die geniet van een aantal dagen vakantie in Valencia

 

Challenges;

Creaties Suzan (op Facebook) - Babykaartje

Freshly Made Sketches - FMS651

5 opmerkingen:

  1. Beide mooi met de leuke plaatjes erop !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geinige plaatjes zijn het! En daardoor dus ook leuke kaartjes. Ik verbaas me er altijd weer over als ik lees hoe oud de nichten en neven worden. Zo lang kennen we elkaar al!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een cuties Colien.
    Mooie zachte kleurtjes en lieve beertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are both so sweet. What adorable little images. Glad you joined us this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are both sweet cards! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien