zaterdag 1 september 2018

CAS in zwart/wit.

Nog een jarige in de famillie, gisteren was Sanne jarig. Voor haar dit zwart/witte CAS-kaartje naar aanleiding van de sketch bij CASonFriday. Met een mooie randmal die ik ooit van GerJanne kreeg, 2 restjes papier uit het Do what you love paperpad (het is bijna op, twijfel of ik niet nóg een blokje zal kopen...) en een tekstje van Joy! was het kaartje vrij snel klaar. Het zwarte rondje is een vilten anti-kras rondje, wat je normaal gesproken niet op kaartjes plakt.... De hartjes zijn gestempeld. Ik maakte er een schudkaartje van, zodat het ook mee kan doen bij de LiftChallenge.
Gisteren had Rolf een akoestisch optreden met zijn band in Tegelen. Hartstikke leuk, maar ik wist niet dat het buiten was. Aangezien het behoorlijk afkoelde, stond ik te blauwbekken in mijn te dunne kleding. Begreep ineens waarom het een bluesfestival was, haha.
Challenges;
Lift Challenge - CAS shakerkaart
CAS on Friday - Sketch

12 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje. Ook je gemiste vorige.
    Er was bij ons gisteren ook een optreden,een bluegrasoptreden. Ik was wel goed ingeduffeld. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit kaartje past goed bij Sanne (Ik was ooit, lang gem eten haar swap maatje) denk ik.
    Ja!! Kopen, dat papier blokje, als je nu al twijfels hebt krijg je spijt als het niet mee te koop is.
    En ik lig hier echt in een deuk om je opmerking "blauwbekken en nu snap ik waarom het bleusfestival heet"😂😂

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk geworden !!!
    Mooi in zwart en wit !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik las op facebook al dat je letterlijk de blues had!
    Prachtig kaartje voor de jarige, ik ben ook een fan van het papier.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke schudkaart. Door de mooie mallen heeft de kaart niet veel nodig. Geweldig dat jij die anti-kras viltjes heb gebruikt.
    Al weer opgewarmd? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, dat waren hele letterlijke blues, dan....
    Leuk kaartje en leuk idee om zo’n vilten antikras-rondje te gebruiken!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk schudkaartje. Ja gek is dat hè, dan koop je een blok papier waarvan je denkt, wat een mooie, en dan gebruik je slechts enkele velletjes. En van een totaal ander blok vliegen de mooie papiertjes de deur uit, gauw nog een kopen! Hopelijk heb je ondanks de kou toch kunnen genieten, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie schudkaart voor Sanne, die past denk ik wel bij haar inderdaad.
    Misschien toch een nieuw blokje kopen as je hiermee graag werkt!
    Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge, Colien en ik hoop dat je lekker opgewarmd bent na je blues ervaring! Door en door koud worden is niet fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Colien,
    grappig, ik zou het dus niet doen, een zelfde blokje weer kopen. Misschien komt er binnenkort weer een nieuwe mooie...maar ja, zelf weten natuurlijk!
    Het is een heel gaaf kaartje. En fijn dat je na het bluesfestival kon opwarmen in een kroeg! Valt even tegen als je niet wist dat het buiten was.... tot morgen bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel voor de uitleg van het Bluesfestival! Weer wat bijgeleerd ;-)
    Toffe kaart! Ik heb dat blokje niet, al vaak spijt van gehad!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die verleiding herken ik wel, om een favoriet blokje nog eens te kopen...toch heb ik dat nog nooit gedaan ;-)
    Je kaartje voor Sanne is tof! Ik hou van zwart wit, blijft een mooie combi!
    Dat anti kras viltje vind ik een vondst, hoe kom je er op!
    Jammer dat we elkaar niet treffen met de workshop in november, ik kan daar helaas zelf niet bij zijn. Was leuk geweest je weer eens te zien!
    In ieder geval bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
    traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    สล็อตออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien