maandag 3 september 2018

4 Season Challenge #12: Sketch

Vandaag gaat de september-uitdaging van start op ons 4 Season Challenge blog.
Deze maand hebben we een sketch voor je:
Het is een ouwetje van Sketch Saturday en we hebben het idee dat iedereen hier wel iets mee kan. Je mag de schets draaien of spiegelen en de grootte van je kaart voor jezelf bepalen. Zolang de originele schetslayout maar herkend kan worden, dan is dat prima.
Mijn voorbeeldkaartje ging gisteren naar mijn jongste zusje die haar 'nog-net-40'-verjaardag vierde. Aanstaande vrijdag wordt ze 41, maar dat vond ze nogal oud klinken. Vandaag dat ik gekozen heb voor deze tekst op het kaartje, beetje plagen ;)
Doen jullie weer gezellig mee? Op het 4SC-blog zie je alvast wat inspirerende kaartjes van mijn teammaatje Nelly, maar ook een leuke versie van gastdesigner Irene.
Fijne (werk)week gewenst!
Challenge;

12 opmerkingen:

  1. Je had als tekst ook kun Je kiezen voor Kak-Zus, alweer een kaartje ouder ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚.
    Leuke kaart hoor, lekker vrolijk, past goed bij het thema, want je "nog net 40" verjaardag vieren vind ik ook al zo'n leuk idee ☺.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig Colien hahahaha
    Fijne schooldag .
    Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das handig opgelost van je zus! Maar ook van jou, beetje plagen met dit leuke kaartje mag...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, geinige tekst ... beetje plagen mag! Superleuke kaart voor je zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die tekst is leuk! Perfect voor jouw nog-net-veertig-jarige zus ;-) Kleurtjes en cactussen maken er een vrolijke kaart van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Colien,

    Die is echt grappig!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergrappig dit! En lekker vrolijk met deze kleurtjes, je zus moet er vast om lachen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, dat is echt grappig. Ik ben nog maar net 40....jaja..en dan 41b worden. Je kaart is echt super dus!
    En lekker vrolijk van kleur. Ik vind deze sketch heel gaaf, dus ik ga vast meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk verjaardagskaartje Colien

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die tekst, hilarisch wat leuk gedaan Colien!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart!
    Ik kreeg van mijn zusje een kaart met Kak-zus, wat Daphne al zei ๐Ÿ˜‚
    Maar vrijdag is zij jarig en is ze natuurlijk aan de beurt...hahaha.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien