zondag 16 september 2018

Reminder Knutsels & Kadootjes: Vintage.

Nog t/m vrijdag 28 september loopt de huidige challenge op het Knutsels en Kadootjes blog en kunnen er vintage kaartjes worden ingezonden. Bij deze mijn reminder en dit keer koos ik voor een babykaartje. De wat oudere mallen van Marianne Design weer eens opgesnord en het sokje + veiligheidsspeld en de baby-tekst gestanst. Papiertjes komen uit het Sweet Garden Roses-blok van de Action. Tot slot wat lintjes en een knoopje uit de voorraad erbij en ik was blij dat ik klaar was! ;) Och, we moeten onszelf ook af en toe uitdagen.... Op het K&K-blog zie je nog meer mooie voorbeelden van mijn DT-maatjes en kun je de mooie prijs, beschikbaar gesteld door De Egel, bekijken.
Challenges;
2 Sisters on the blog - Babykaart
Cheerful Sketches - Maandsketch september

Do-Al(l) Kreatives - Bingo (Dies, pink, flowers  and Flowers, kraft, ribbon)

11 opmerkingen:

  1. Hij is anders goed geslaagd Colien! Supermooie kaart.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk de oudere mallen! Die doen het nog goed hoor.
    Leuk dat je meedoet bij onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart.
    Leuk dat je er weer bij bent deze maand.
    Groetjes Nicolette Dt 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een op en top vintage kaartje een beetje zoet maar dat past prima bij het thema.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is just great! Lovely colours and fab done of the sketch!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives (#21 – Bingo)
    *DT* Die Traumfabrik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Double Bingo.. WoW! I like the background… beautiful little flowers.


    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck! Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#21 – Bingo}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#21 – Things from the Kitchen}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#52 –Men / Boys}
    Alex' Kreative Seite


    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie, romantische kaart, Colien.
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is erg leuk en ik snap niet dat ik deze gemist heb. Vast doordat het ook voor K&K was. Maar ook dank je wel voor het meedoen bij ons van DAK!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien