maandag 24 september 2018

Geert 13 jaar.

Hieperdepiep voor Geert, hij is vandaag jarig. Het is de eerste jarige in de mentorklas dit schooljaar en dat verdient een kaartje. Ik heb de verjaardagen van de leerlingen al op een rijtje gezet en ga proberen voor iedereen een persoonlijk kaartje te maken. Vandaar dat je hier een Fendt ziet, Geerts grote passie. Al moet hij nog wel wat jaartjes wachten voordat hij er legaal mee mag rijden...
Een nieuwe week met een volle agenda. We gaan ervoor, fijne week allemaal! 
Challenges;
Cupcake Inspirations - Green and brown

Sunday Stamps - SSC168

14 opmerkingen:

  1. Zo lief dat je dat doet, kaartjes maken voor je mentor kinderen
    Deze is toch weer heel erg leuk en dat persoonlijke maakt het extra leuk voor "jouw" kinderen om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super gave stoere kaart voor Geert.
    Die kids treffen het met Colien als leerkracht, altijd leuk als er iets voor je wordt gemaakt!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf het tof vinden dat jij voor al je mentor-leerlingen een persoonlijke kaart maakt. Deze is ook weer top!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig dit persoonlijke verjaardagskaartje voor de jarige Geert! Je hebt een mooie kleur Fendt uitgekozen :-) Fijne werkweek xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig persoonlijk verjaardagskaartje voor je leerling. Zo leuk dat je altijd kaartjes voor je mentorleerlingen maakt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om zo elke leerling te verrassen met een prachtige kaart!
    Heel erg mooi gedaan!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a cool card! Great take on the sketch, perfect colors too! Thanks for joining us at Sunday Stamps, hope to see you again soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So very cute - I hope he liked it! Love the bold colors, and masculine flair! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je voor elke leerling een persoonlijke kaart maakt Colien....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf en persoonlijk en dat zal Geert ook vinden. Erg leuk dat je voor al je mentorleerlingen een kaart gaat maken. Met dat aantal is het ook wel te doen natuurlijk, maar toch. Zal wel echt gewaardeerd worden. Mijn nachtelijke bezoekjes zijn bijna klaar en ik ben bij met mijn reacties. Het is tot nu toe zo rustig, dat ik twijfelde of de telefoon het wel deed. Maar die deed het....Komt vast door het weer. Ik zal straks ook wel lekker slapen, denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat wordt een hele uitdaging, voor iedereen een persoonlijke kaart, deze is om te beginnen een hele leuke start! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk is deze! Tof dat jij dat doet voor je leerlingen!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien