woensdag 12 september 2018

...nog lang en gelukkig.

Een tijdje geleden zijn IJsbrand en Vivien getrouwd. IJsbrand is vanaf baby tot aan zijn 10e jaar het oppaskindje geweest bij ons thuis. Vier dagen in de week zorgde mijn moeder voor hem en zijn jongere broertje. Ikzelf heb daar niet zo heel veel van meegekregen, ik was al het huis uit, maar mijn zussen (die een stuk jonger zijn) wel. De jongens en hun ouders zijn een soort van familie geworden. 
Het kaartje maakte ik met de toffe Tomte Gnome malletjes van Marianne Design. Ik vind ze zo leuk! De papiertjes komen uit het Swedish winter-blokje, ook van MD. 
Challenges;
Dutch Card Lovers - Alles mag
Cheerful Sketches - Maandsketch september

17 opmerkingen:

  1. toffe kaart Colien, en wat fijn dat je de schets van Cheerful Sketches gebruikt hebt!
    Fijne dag
    Nancy DT CSC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Colien,

    een lief kaartje is het geworden!!! Wat zijn dat lieve gnomes.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk die tomte poppetjes!!!!!
    Altijd leuk als zo'n familie dan als (bijna) vanzelf bij je eigen familie gaat horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, die gnomes zijn inderdaad onwijs leuk en dat is jouw kaart ook! Leuk verhaal erachter ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie combi, die gnomes met dat ruitjespapier.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattig stel!!
    hele leuke kaart!

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Snoezige kaart Colien , lief de kaboutertjes erop !!
    GRoetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Miste even dat je ook meedoet met Dutch Card Lovers, leuk!! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige Tomte's heb je gemaakt. Ik heb ze op mijn wekelijkse kerstkaart gebruikt alleen met hele andere kleuren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk deze kaart! En ze zijn dus bloemkoolfamilie van jullie, hihihi, zo noemen wij dat thuis...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig kaartje zeg heel erg leuk gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart is dit. Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel gezellig kaartje! Helemaal in sprookjesstijl! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke kaart is dit Colien
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend leuk kaartje, Colien.
    Bedankt voor het meedoen met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien