donderdag 20 september 2018

52 Weeks to Christmas, #38.

Het is alweer donderdag, dat betekent kerstkaartjes-donderdag bij 52 Weeks to Christmas! Behalve het rendier, wat ik vorige week liet zien, had ik ook de kerstboommal een tijdje geleden besteld. Hartstikke leuk, dus die mocht voor de kaartjes van deze week uit de verpakking. Best een gepriegel al die kleine onderdelen, maar met dubbelzijdig tape is het goed te doen.
De papiertjes komen uit het Royal Papers paper bloc van Marianne Design. Eigenlijk zijn het vrij simpele kaartjes geworden, ik had er niet veel voor nodig: de kerstboommal met alle versiering (goud- en zilverkleurig) en het papierblokje, touwtje erbij en klaar. 
Doen jullie ook mee met onze uitdaging om wekelijks een kerstkaartje te maken? Nog maar 96 dagen, dan is het kerst.... ;) Op het 52WTC-blog zie je deze week inspirerende voorbeelden van Yvonne, Annemarie en Merit, ga gerust eens kijken.
Bedankt voor de leuke reactie's op de schoolfoto. Het zal nog wel even kunnen duren voordat ik het resultaat kan laten zien, maar als het zover is, zal ik de foto's met jullie delen, beloofd! :)
Challenge;
Sketch Saturday - #531

13 opmerkingen:

  1. Hey Colien,

    Leuke kaarten, mooi die Kerstboom gecombineerd met het achtergrondpapier.
    De mijne zit nog in de verpakking maar hij gaat zeker gebruikt worden dit jaar...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaarten zijn mooi geworden met deze kerstboom!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee leuke kerstkaartjes Colien.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief deze kerstboompjes! Lijkt me een heel gepriegel met die dubbeltape. Ik zou denk ik een lijmpen of glossy accent gebruiken om de ballen erin te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaartjes heb je gemaakt! En 96 dagen zijn inderdaad voorbij voor je het weet.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten! Lijkt me inderdaad een priegelwerkje om de ballen in de bomen te hangen, zelfs met dubbelzijdig tape ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee leuke kerstkaartjes Colien, leuk gemaakt met de kerstboom!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt op en top kerstkaartjes, ik vind ze enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat laat je weer een prachtige kerstkaart zien Colien, met een prachtige aangeklede kerstboom erop...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker traditioneel, een kerstboom op je kaart, blijft leuk! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke kaartjes heb je gemaakt geeft een heerlijk kerstgevoel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Simple and sweet! I love the different ornament colors that you used on the trees. Nice work! Thanks for the share, have a fantastic rest of your day. Keep up the posts

    World of Animals

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien