zondag 23 september 2018

Hocus pocus. (en Moonlight workshop)

Als de herfst zijn intrede doet, gaat het bij mij kriebelen om Halloween-kaartjes te maken. Ik heb er nog zeker 25 op voorraad, want naar wie verstuur je ze....?! Maar dat mag de pret niet drukken, dus ik heb de box met materialen weer naar beneden gehaald en dit is het eerste resultaat. Misschien volgen er nog meer, misschien houd ik het meer algemener en herfstachtiger, je zult het zien....
Gisteren een heerlijke middag gehad. Finnabair (Anna Dabrowska) is weer in Nederland en ik heb een hele gave workshop bij haar mogen volgen in Sprang-Capelle bij de Scrapheap. 
Afbeelding kan het volgende bevatten: 2 mensen, lachende mensen, staande mensen
We hebben in 4,5 uur een dubbel canvas gemaakt. Dat was flink doorwerken, maar het is gelukt! En alles was weer super verzorgd: een tas vol toffe materialen, gezellige sfeer en  thee met lekkers tussendoor. 
Geen automatische alt-tekst beschikbaar.
Ik heb genoten en ben blij met het resultaat. Het was een geslaagde middag en hopelijk duurt het niet weer 4 jaar voordat Anna weer in de buurt is.
Challenges;
Always fun challenge - Fall Colors
Freshly Made Sketches - FMS355

CAS Colours & sketches - #290 

9 opmerkingen:

  1. Ik heb ook een paar Halloween kaarr jee op voorraad, geen idee naar wie ik ze kan sturen......
    Kun jij er niet iets mee op school?
    Is er geen feestje, thema dag of zoiets, waar he dan uitnodigingen voor nodig hebt?
    Ik vind je kaart wel echt héél leuk!
    De kleuren van de herfst/halloween zijn ook zo mooi om kaartjes nee te kunnen maken.
    En het canvas, wauw, die is gaaf zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is heel leuk! En wat een mooi werk zijn die canvasjes geworden, wauw, en dat in 4,5 uur! Dat is het wachten wel waard :) Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke mooie Halloweenkaart, Colien. Ik vind ze ook altijd erg leuk, maar naar wie verstuur je ze inderdaad... dat is wel jammer, dat ze dan blijven liggen...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Halloweenkaartjes maak ik nooit, het leeft hier helemaal niet zo. Maar je kaart is wel erg tof! Mooi strak, daar houd ik (ook) van.
    De workshop canvas is echt geweldig geworden! Ik zag dat ze twee verschillende had, want een kennis van mij is ook geweest, maar al was het ook een dubbel canvas, die was heel anders weer. Deze zal vast goed staan aan de muur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fun card! I like the frame around the cat. Great job with the colors. Thanks for playing along with us at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk halloween kaartje Colien, ik maak ze niet vaak meestal eentje voor een vriendin die helemaal weg is van halloween.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card , thanks for playing along with us at CC&S.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn leuk om te maken. Versturen is moeilijker. Hier leeft het wel bij de kinderen dus als je ze echt niet kwijt geraakt mag je ons blij maken....
    De jouwe is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien