maandag 10 september 2018

You're special.

Vandaag een simpel kaartje met het lieve vosje. Het wordt weer tijd voor wat warmere kleurtjes en het achtergrondpapiertje met de schijfjes hout trok mijn aandacht. Al is het vosje wel grijs geworden.... ach...
Ik heb nog geen bestemming voor het kaartje, komt misschien binnenkort wel. En anders gaat het in de verkoopmand voor het goede doel. Rolf heeft vorige week besloten dat hij volgend jaar weer wil deelnemen aan Alpe d'HuZes. Met weer wat nare berichten in de omgeving moeten we de strijd tegen kanker niet opgeven! En dus ga ik weer helpen om zijn sponsorbedrag bij elkaar te krijgen door workshops te organiseren....
Challenges;
Papercraft Challenge - Dier

Freshly Made Sketches - FMS353

7 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje. Ik vind dat zo tof dat jullie je inzetten voor het goede doel. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja toch ook wel weer lekker die warme bos-kleurjes. Succes met de inzameling van sponsorgelden. Het blijft helaas hard nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het blijft een rotziekte en ik ben bang dat er elk jaar wel iemand die je kent mee te maken krijgt. Dat klinkt niet zo positief als ik meestal ben, maar zo is het wel.
    Je kaartje is moi, dat papier is stoer en het vosje blijft tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed dat hij zich weer gaat inzetten voor deze verschrikkelijke ziekte, het geld is hard nodig. Je vosje prijkt prachtig op je kaart.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He's charming! I love him on the wood background! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien