maandag 17 september 2018

Reminder sketchuitdaging op het 4 Season challenge blog.

Nog tot volgende week vrijdag kun je meedoen met onze sketchchallenge op het 4 Season challenge blogWe hebben al een aantal inzendingen, stuk voor stuk hele leuke creaties, maar het zou gezellig zijn als er nog meer bij komen. Dit is de sketch:
Je mag de sketch draaien of spiegelen, zolang de lay-out duidelijk te herkennen is, vinden wij het prima. Mijn voorbeeldkaartje is gemaakt met papiertjes uit een oudere IDEE&post en de Toekan + het tekstje zijn van Marianne Design. Doe je ook mee? We kijken uit naar je inzending en die kun je t/m vrijdag 28 september >HIER< linken. Op het 4 Season blog vind je ook nog voorbeeldkaartjes van mijn DT-maatje Nelly en van de gastdesigners Eri en Irene.

8 opmerkingen:

  1. een leuke, kleurrijke kaart zo ! mooi om deze zonnige dag mee te starten
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof en vrolijk kaartje! Wat een leuk beestje is het he?!
    Erg leuk gemaakt.
    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je kaartje leuk geworden met de toekan en het leuke achtergrondpapiertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat is die weer zo leuk geworden, love it, zo’n vrolijke kleurtjes ook !
    Fijne dag, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt Colien, gaaf!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg leuk geworden.Ik hoop nog mee te doen. maar eenmaal weer aan het werk moet ik echt mijn ritme weer vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het blijft zo'n leuke stans deze vogel, je hebt er weer een leuk kaartje van gemaakt Colien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien