zondag 9 september 2018

Chocolade en workshop verf maken.


Afgelopen weekend ging er een stel familie en vrienden op de motor weg. Voor hen pimpte ik een RitterSport en maakte ik deze verpakking met toepasselijke items...
Gisteren heb ik samen met mijn collega's Erica en Suzanne een workshop 'Je eigen verf maken' gevolgd bij atelier Inge Koenen in Tilburg. Heel interessant en leerzaam! We kregen diverse pigmentpoeders die we met verschillende bindmiddelen tot verf hebben gemengd.
Heel gaaf om te doen, we begonnen met volle melk, karnemelk en daarna eigeel. Vervolgens hebben we ook nog aquarelverf, acrylverf en olieverf (tijdrovend...) gemaakt. Een erg leuke middag, goed verzorgd met koffie/thee en lekkers en een tas vol materialen.
Challenge;
Crazy 4 Challenges - C4C448 sketch

5 opmerkingen:

  1. Gave en stoere kaart en tegelijkertijd een lekker cadeautje!
    De workshop klinkt heel apart en inderdaad erg leerzaam!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke manier om een reep chocolade weg te geven! Klinkt als een bijzonder leerzame, gezellige workshop! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoer kaartje. En die workshop lijkt me heel gaaf!x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke verpakking! Leuk om mee te geven.
    En je workshop klinkt ook goed zeg! Weer eens wat anders.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoere chocolade, leuk!! De workshop ziet er ook heel ambachtelijk uit, leuk om te doen lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien