woensdag 26 september 2018

Kleurenkaartenteam: Kraft met lichtblauw.

De laatste woensdag van september en ook vandaag doe ik mee met het Kleurenkaartenteam van Martina. Het blijft een leuk initiatief en deze keer bepaalde Nancy dat er lichtblauw kwam bij het kraft van vorige maand. Aangezien ik afgelopen zondag aan de knutsel was en het toen regende, zocht ik dit achtergrondpapiertje op...  Eenzelfde kraft-egeltje belandde ook nog op een ander kaartje, maar eerst zie je het hier mét paraplu (stansje uit oude  IDEE&post) en lief labeltje. Het is een simpel kaartje geworden, maar vind het wel geslaagd, wat vind jij?
Ik ga proberen mijn blogrondje te maken, maar ik heb diverse dingen gepland op mijn lesvrije dag. Maar ik ben wel nieuwsgierig wat anderen gemaakt hebben in de aangegeven kleurtjes, dus ik hop zeker nog een keertje langs!
Challenge;
Sketch Saturday - Sketch #532

28 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje met de lieve egel en de paraplu! Super leuk idee!
    Veel plezier op je vrije dag, het wordt mooi weer dus je gaat vast en lange wandeling maken met Suus en Briep. Geniet er in elk geval van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd is dit, tof is die egel! Gisteren heerlijk gewandeld met de honden, en vandaag belooft nog beter weer! Geniet van je dag vrij! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles past perfect bij elkaar, leuk die druppeltjes ook op de paraplu. LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk idee om die egel onder de paraplu te zetten...
    super tof kaartje!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel geslaagd kaartje, Colien, zeker tegen het regenachtige weer van afgelopen zondag :-)
    Mooi papier, en dat egeltje is altijd leuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tof kaartje COlien! Nu gelukkig zon, de regendruppels op de kaart zullen lekker verdampen...
    Mooi met het strookje ribbelkarton!
    Geniet van je vrije dag en al je geplande activiteiten!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je egeltje doet het heel goed op je kkt kaartje!Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Ik vind het een schattig kaartje Colien. Leuk met die paraplu hahaha.

    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat past het DP leuk bij de paraplu! Leuke kaart met dat lieve egeltje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje is dit in deze prachtige kleurtjes Colien!
    Wat een leuk egeltje.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awesome take on our sketch!! Love all the layers and textures!! Thanks for playing along with us at Sketch Saturday

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuk initiatief is het zeker, ik heb een poos mee gedaan, maar kwam er te weinig aan toe. Sowieso doe ik bijna nooit aan challenges mee.
    Jouw uitwerking is onwijs leuk, Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit weer een geweldig leuk kaartje!
    Zie de egel daar staan met zijn plu!
    Geweldig leuk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig kaartje met de egel onder een paraplu en de druppels maken het helemaal af.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave kaart met dat schattige egeltje met paraplu.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaf kaartje heb je gemaakt, gelukkig mag deze egel de paraplu even inklappen want er komen toch nog een paar droge dagen aan
    enneh, volgens mij zit je nog in vakantie sferen want bij ons is het toch echt al september . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Grappig dat jij zelfs door een regenbui geïnspireerd raakt! Maar het resultaat is super! Het egeltje is zo lief en dat pluutje met die druppeltjes.. helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel lief je kaartje in deze KKT kleurtjes Colien
    Zo schattig dat egeltje met zijn parapluutje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje en keuke sketch heb je gebruikt.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk met dat egeltje. Een diertjes woensdag bij jou. Deze vriend heb ik niet in mijn collectie maar is wel perfect voor de herfst. X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Juist om de kaart rustig te houden komen de diertjes goed tot hun recht. Leuke kaartgeworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een schatje ! leuk en lief kaartje, mooi gemaakt
    fijn dat je er weer bij bent deze maand ! superleuk is dat weer,
    sorry voor mijn late reactie (zit ziek thuis met strottenhoofdontsteking....)
    grtjs,martina
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een tof kaartje met dat lieve egeltje. En die paraplu erbij. Zo mooi!! Leuk die details met die regendruppels erop.
    En wat een mooie kerstkaartjes laat je vandaag weer zien.
    Tot de volgende KKT!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  24. het is me gisterenavond niet gelukt om een blogronde te doen.
    een leuk egeltje met als resultaat een grappig kaartje
    geniet van je levsvrije dag
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke kaart.
    Mooi gedaan die druppeltjes op de paraplu, leuk detail.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey Colien,

    Wat maakte je een leuke kaart voor het KKT!
    Die Marianne-beestjes doen het altijd goed op kaarten hé, je kan er alle kanten mee uit!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Darling card, such a cute hedgie! I love your take on the sketch. Thanks so much for joining us at Sketch Saturday this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind het echt een leuk kaartje. De egel past helemaal bij het weer nu.
    Veel plezier vandaag bij de workshop.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien