zondag 2 september 2018

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes: vintage.

Een nieuwe maand, een nieuwe challenge op bij Knutsels en Kadootjes. Dit keer is er gekozen voor vintage. Niet de meest makkelijke uitdaging voor mij, het kostte wat tijd en moeite, maar het is gelukt. Met papiertjes van de Action en een plaatje uit een knipvel van Marianne Design is dit het resultaat. Rolf zei al dat het meer zijn moeders stijl is en toen mijn schoonmoeder Ellen gisterochtend de kaart zag, was ze helemaal verrast dat ik deze kaart gemaakt had, haha. Ze vond em erg mooi. 
Het kaartje is inmiddels op de bus richting Bep
Er zijn vast een boel mensen die het leuk vinden om vintage kaarten te maken of die de uitdaging ook wel aan willen gaan. Op het K&K-blog zie je nog meer kaartjes van mijn DT-collega's ter inspiratie, neem gerust een kijkje. Het gaat trouwens over 'vintage in de breedste zin van het woord', dus iets minder mag ook, hoor! ;)
Challenge;
Die Sketch-Tanten - Sketch

7 opmerkingen:

  1. Je zegt ik koste moeite om de kaart te maken . Maar wow wat een knap resultaat !!
    Ik vind hem geweldig .
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Dat deed je knap! Helemaal anders dan jouw stijl, maar Megatof!
    Brandde je de randjes af of met welk effect maakte je het?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snap dat dit van jouw hand verraste, maar ook deze stijl kun je aan. Het is een mooie vintage kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ganz wundervoll gemacht.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou inderdaad heel verrassend voor jou doen! Maar het is een mooi kaartje geworden met mooi papier en een mooi plaatje. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Colien, maar goed dat het in de breedste zin van het woord is dat was voor mij wel zo prettig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, hahaha, dat heb je soms. Ik maakte eens een kaart voor de moeder van mijn zwager. Peter zag hem en zei: wat een oubollige kaart. Toen de moeder en mijn zwager hem zagen zeiden ze: dit is de mooiste kaart die je tot nu toe gemaakt hebt.
    Smaken verschillen... en gelukkig maar. Anders zou het maar en saaie bedoening worden...knap kaartje, dat wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien