donderdag 13 september 2018

52 Weeks to Christmas, #37.

Behalve de leuke kabouters (die ik gisteren liet zien) kwamen ook deze leuke rendiermallen 2 weken geleden binnen. Doordat we vorige bij 52 Weeks to Christmas eerst nog een reminder voor de challenge lieten zien, moesten deze 2 kaartjes nog even wachten. Maar nu kan ik ze laten zien!
Met wat glitterpapier een sneeuwrand gemaakt en de spar-mal opgezocht. En de Doodle-letters ein-de-lijk eens gestempeld. Ze lagen al heel lang in de la, maar nu pas gebruikt. 
Doen jullie (weer) mee met de wekelijkse uitdaging? Kijk ook eens op het 52WTC-blog. Daar zie je voorbeeldkaartjes van Suzan en Rosina, heel inspirerend! Ook vind je daar de uitslag van de rood/groen challenge, dus als je benieuwd bent naar de top 3: ga snel kijken!
Challenge;
Craftyhazelnut's Christmas Challenge - Anything goes, option include the word JOY!

9 opmerkingen:

  1. Ja kaarten zijn heel erg leuk geworden met de rendieren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuke kaartjes zijn dit weer Colien, ik wordt zo vrolijk van dit leuke rendier...
    hij ligt hier constant op tafel...en is al een aantal keren gebruikt!!!
    Vandaag heb we het oude rendier weer even van stal gehaald...die is ook nog steeds lief hoor.

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn 2 super leuke kerstkaartjes Colien...zo een schattige rendiertjes erop...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje hieronder ook nog bewonderd, en is keigaaf Colien! Wat ga je snel hihi Ook twee kerstkaartjes met je nieuwe aanschaf het rendier zijn cool!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart met deze super leuke rendier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaartje heb je gemaakt met dat leuke rendier!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kaartjes waar je blij van wordt.
    Ik vind ze super leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 Prachtige kaartjes Colien. Die voor IJsbrand vind ik ook zo mooi!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien