donderdag 27 september 2018

52 Weeks to Christmas, #39 met sketchchallenge.

Ook deze donderdag weer kerstkaartjes en omdat het de laatste donderdag van de maand is, gaat een nieuwe challenge van start op het 52 Weeks to Christmas blog. Dit keer mocht Yvonne het thema bepalen en zij koos voor een leuke sketch:
Afbeeldingsresultaat voor sweet sunday sketch challenge
Natuurlijk kon ik het niet laten om 2 kaartjes te maken en ook voor het tweede kaartje gebruikte ik vrolijke designpapiertjes.
Ze zijn van het merk American Crafts en de lijn heet Dear Lizzy. Hartstikke leuk 30 x 30 papier wat ik vorige week zaterdag kocht voor €0.25 per vel! De tekstjes zijn resp. van Eline en Karin Joan, beiden voor Marianne Design.
Doen jullie ook mee met de challenge? Ga aan de slag met de challenge en link je kaartje morgen onder het speciale bericht op het 52 WTC-blog. Meedoen kan t/m volgende week donderdag. Je wekelijkse kaartje vandaag al klaar? Link dat dan onder het bericht van vandaag....
Challenges;
Crafty Hazelnut Christmas Challenge - Use some patterned paper
ABC Christmas Challenge - T is for teal (second card)

16 opmerkingen:

  1. Wat een gave uitwerkingen van de sketch, Colien. Altijd zo leuk om te zien dat het papier zoveel verschil maakt voor de sfeer van het kaartje, als je 2 kaarten bij elkaar plaatst. Ik vind ze allebei erg geslaagd. En dat papier van Dear Lizzy is prachtig en niet duur!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn beide weer TOP!!

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeeeel mooi je inspiratiekaartje Colien...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaartjes Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten met dit vrolijke papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Mooie vrolijke kerstkaarten.Die tweede vind ik helemaal gaaf. Goeie voorbeelden van de sketch.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn complimenten weer voor deze 2 prachtige kaartjes Colien
    Groetjes vanuit een zonnig Friesland …
    Doeghhh Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, 2 prachtige kaartjes, zo'n mooi papier, super gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee hele vrolijke kerstkaarten Colien en zo mooi op de foto gezet met die "sneeuw". Pas maar op dat hij niet smelt..LOL.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaartjes heb je gemaakt Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn kei mooi! De schets is heel uitnodigend, ik ga proberen mee te doen. De weken vliegen voorbij, morgen mijn vintage kaartje plaatsen of ik ben te laat! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allebei prachtige kaartjes! Supermooie uitwerkingen van de sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn weer super leuk !!!

    groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely work. Thank you for joining Crafty Hazelnut's Christmas Challenge. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke schets en prachtige voorbeeldkaartjes! Slim om er meteen 2 te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous card Colien :-) the sketch is fabulous and I love your interpretation!! FABULOUS!! :-)

    Thanks for joining us on the ABC Christmas Challenge 🎄
    Luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien