donderdag 7 mei 2020

52 Weeks to Christmas: Reminder koekjes/gebak challenge.

Tussen de tuinklussen door maakte gisteren o.a. mijn wekelijkse kerstkaartjes. Nog de hele dag kun je meedoen met onze challenge op het 52 Weeks to Christmas blog. Jantine bedacht het thema: koekjes of gebak op je kerstkaart. Ik koos deze week voor plaatjes uit een knipvel. Niet echt kerst, maar met de papiertjes en hulsttakjes erbij werd het toch een kerstsfeertje.
Bij beide kaartjes ging ik uit van een sketch, dat vind ik wel fijn om mee te werken. Deze van De Egel is wel leuk, een ronde sketch. De kleurtjes van de taart leverden wat zoekwerk op in mijn papiertjes, maar volgens mij is het wel gelukt.
Het zou leuk zijn als je meedoet met onze challenge. Link jouw kaartje met koekjes of gebak in het speciale bericht van vorige week vrijdag. Je wekelijkse kaartje kun je gewoon onder het bericht van vandaag linken op het 52WTC blog. 
Vandaag weer online lessen, ik hoop mijn mentorklas weer te spreken. En wie weet zie ik ze ook, ben benieuwd wie de camera aan heeft straks ;)
Challenges;
Cheerful Sketches - mei sketch (1e kaart)

De Egel - Sketch (2e kaart)

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas, option: include a star or to or more
Merry Little Monday Challenge - Anything goes

24 opmerkingen:

  1. Dat heb je heel leuk gedaan met die niet echt kerstige plaatjes. Heel tof met de hulstkrans.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer twee prachtige kerstkaartjes Colien
    Zonnige dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 super leuke kerstkaartjes Colien...en wat een heerlijke taartjes erop..ook leuke sketches uitgewerkt...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten! Ziet er erg lekker uit! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten! Door de ronde vorm krijgt de onderste meteen een heel andere uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten, Colien! En die plaatjes kunnen prima ook op een kerstkaartje, zo zie je maar dat hobbymateriaal altijd multi-inzetbaar is.
    Ze zijn lekker vrolijk geworden.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaarten, leuke sketches, mooi papier en de cupcakes en taart zien er heerlijk uit ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaartjes laat je weer zien mooie combinatie van papier en kleuren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee hele leuke kerstkaartjes. Mooi die ronde vormen en de cupcakes zien er weer heerlijk uit. Succes met lesgeven vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaarten Colien beide vind ik toch heel kerst-achting met hun gebak.
    Je vorige kaarten zijn ook te leuk.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn twee mooie kaartjes en mooie sketches allebei! Groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beide erg leuk !
    Je krijgt er trek van !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gedaan! Met het kerstpapier worden het toch wel echte kerstgebakjes.
    Vandaag een groot deel van de dag gesopt. De tafeltjes, kasten en computers zijn nog niet vaak zo schoon geweest begin mij. Maar ik ben blij dat ik mijn kindertjes maandag weer in het echt zie!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee hele mooie kaarten en de ronde kaart is iets heel,aparts, maar mooi !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het zijn weer schitterende kaartjes Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een sketch is super fijn werken.
    Dan kom je snel op gang.
    Het zoeken naar de juiste papiertjes kan soms wel héél lang duren, hihi.
    Maar je maakte leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zeker goed gelukt Colien....het zijn twee hele leuke kaartjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuke kerstkaartjes met die niet-kerst-plaatjes! Heel mooie!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful cards - love the way you've used the sketch.

    Thanks for joining us at Craftyhazlenut's Christmas Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi gemaakt!! Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches. Succes!!
    Groetjes Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat raar, ik heb deze wel gezien, maar misschien vergeten te reageren. Allebei heel leuke kaartjes. En dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen

  22. Ontzettend leuk dat je meedoet met onze '#99e' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaarten, je maakt ze altijd zo fris en sprankelend. Geniet ik van. Dank je wel voor het meedoen aan deze sketch uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. vergat ik je toen nog te bedanken voor je deelname bij Cheerful Sketches!
    Fijn Pinksterweekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien