zondag 17 mei 2020

CHEERS.

Vandaag weer een kaartje met de Collectable 'bier' van Marianne Design, ontworpen door Marleen. Ik zag de leuke sketch bij FMS en wilde daarmee aan de slag. Op de achtergrond een papiertje geëmbost met de driehoekjes-designfolder, washitapeje erbij en klaar. Oh ja, en een eigengeprint tekstje.... ik vraag me af waarom ik de bijbehorende stempeltjes heb gekocht, haha. Maar die komen binnenkort, want er zitten nog genoeg ideetjes in mijn hoofd...
Fijne zondag, maak er wat van thuis en graag tot morgen bij de reminder van onze 'jonge-dieren-challenge' op het 4 Season blog.
Challenge;
Freshly Made Sketches - FMS

8 opmerkingen:

  1. Leuke schets en tof uitgewerkt ook! Mooie stoere strakke kaart en mooie kleurtjes!
    Leuk om de teksten zelf te maken en even gelezen hoe je dat doet...laat ik nou een Mac hebben haha.
    Maar super tof, zo kun je leuk een eigen touch aan je kaartje geven! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook weer tof!
    Ik heb ook zo veel ideetjes in mijn hoofd met deze stansjes. Nu alleen de tijd en de rust nog zien te vinden om de kaarten te maken.
    Ik ben benieuwd naar je reminder morgen.Ik heb net mijn kaart gelinkt bij 4-seasons.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PROOST!!! Ik ben verslaafd aan de zelfgemaakte tekstjes dus ook hier liggen de vele stempels eventjes onaangeroerd!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart weer, lekker stoer ook. Ik vind de glansstrookjes ook heel mooi hierbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! Wat zijn ze gaaf die stansjes he? Zo blij dat ik ze gekocht heb.
    EN vandaag ook met deze sketch bezig geweest! Zie je morgen! Succes weer met school. Kort weekje voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk mannenkaartje weer! Het lijkt me best een lastige schets maar je hebt het prachtig opgelost. Deze stansjes zijn ook weer top, ze staan al op mijn verlanglijstje...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So fun! I love the bottle and the glass sitting on those woven colors. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a fun card and such great dies! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien