zondag 10 mei 2020

Reminder 'Use you old stuff' bij Knutsels en Kadootjes.

Nog t/m vrijdag 22 mei kun je meedoen met onze lopende challenge bij Knutsels en Kadootjes. We zien graag oude(re) materialen terug op je kaartje, spulletjes die je al heel lang niet of misschien nog nooit hebt gebruikt. Op mijn voorbeeldkaartje heb ik papiertjes gebruikt uit één van de eerste blokjes die ik ooit kocht. Het is van  '4heures37' en ik kocht het in 2011 (!) bij Knutsel&Zo (bestaat niet meer). Ook de digi van Bugaboo (tevens de sponsor van de prijs van deze challenge) is een oudje, ik kleurde de vrolijke taart in met Spectrum Noir stiften die ik in 2012 heb aangeschaft. Voor een jarige mentorleerling vind ik het wel een feestelijk plaatje. Nog een splitpen uit de voorraad gevist, die lag er ook al een tijdje. Kortom: weer wat 'old stuff' gebruikt en een vrolijke kaart voor Sven gemaakt.
Fijne zondag/Moederdag vandaag!
Challenge;
Creaties Suzan - Wiebelkaart (op Facebook)

11 opmerkingen:

  1. Tja, ska je even om je heen kijkt heb je meer oude spullen dan je denkt...... niet verder vertellen hoor😉
    Sven zal blij zijn met dit kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke schommelkaart! Ik vind de papiertjes die je hebt gebruikt erg leuk en hele mooie kleuren.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje weer! Lekker vrolijk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles er op is super leuk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was even goed zoeken Coli en en het papier is nog helemaal van deze tij, gaaf kaartje heb je gemaakt!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch altijd weer lekker hè, om die oude spulletjes uit de kast te trekken! Heel erg gaaf kaartje voor Sven in deze leuke vorm! Ook je jubileum kaart en je kaart voor Els zijn mooi geworden. Je hoort tegenwoordig niet zo vaak meer dat iemand zo lang bij dezelfde werkgever werkt. Fijn als je ergens zo goed op je plek bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een en al vrolijkheid deze kaart! Mooie papiertjes. Al 11 jaar oud maar dat zie je er niet aan af.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke, feestelijke kaart heb je gemaakt ! helemaal geslaagd is deze
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zei het al eerder! Hij is is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lekkere vrolijke kaart Colien!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien