maandag 4 mei 2020

Jonge dieren op het 4 Season challenge blog.

We gaan weer van start met een nieuwe challenge op het 4 Season blog. En deze maand willen we graag één of meerdere jonge dieren zien op je kaartje. Kijk maar eens op het blog naar de mooie, schattige voorbeelden van onze gastdesigners en Nelly.
Op mijn voorbeeldkaartje koos ik voor Eline's schildpadjes. Het kleine, jonge schildpadje zit dapper op moeders rug. Het kaartje is al onderweg naar mijn zwangere barmaatje bij Xinix. 
Vandaag mag ik weer starten met onderwijs op afstand. Ook hangt de vlag halfstok en zijn we vanavond 2 minuten stil....
Challenge;
CAS Colours & Sketches - #368

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart. Mooi zo in het oranje.
    Succes weer met het onderwijs op afstand. Wij deze week nog 3 dagen en dan komen bij ons de kinderen weer naar school.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's ook een schatje. Leuk in oranje, eens wat anders. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is leuk zeg, die kleine op haar rug, weer eens wat anders dan in de buik, haha.
    Vrolijke kaart hoor, mooie vrolijke kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super schattig kaartje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje, zo leuk die schildpadjes!
    Vind je baardkaart eronder ook helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij lift lekker mee op zijn moeder deze babyschildpad. Leuk in vrolijke oranje deze zwangerschapskaart! Ik zag ook je post met de kerstkaart en condoleance kaartjes, ook allemaal heel mooi gedaan. Het bloemstuk is helemaal top, als ik dat zo lees was het bij elkaar zoeken van de bloemen nog meer werk dan het boeket zelf. Fijn voor de nabestaanden dat het je gelukt is. Succes met werk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Just adorable! Thanks for playing along with us at CAS Colours & Sketches Challenge. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk kaartje met de schilpadjes.
    Succes met het afstandsonderwijs, hier start het vanaf woensdag weer voor
    Sem.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a cute card, thanks for playing along with us at CC&S.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien