vrijdag 1 mei 2020

Post voor het K&K-team.

Zoals beloofd laat ik jullie vandaag de kaartjes voor de overige 3 dames van het Knutsels & Kadootjes team zien. Welke kaart voor wie is, hoef ik niet te vertellen, want het staat erop ;)
In mijn mapje vond ik een tijdje geleden wat ingekleurde afdrukjes, waaronder deze. Lekker vrolijk en ik kwam wat papiertjes uit een oude IDEE&post tegen die daar mooi bij passen. 
Bij de afdrukjes zat ook deze van Pure innocence en ook hier heb ik de IDEE&post papiertjes bij gebruikt, dat mapje is nu ook bijna leeg ;)
En tot slot deze voor Monique. Zij woont in Drenthe en haar overbuurman heeft prachtige bollenvelden. Monique liet ons hele gave foto's zien die zij maakte. Fotograferen is ook een hobby van haar en daarom is deze wel toepasselijk voor haar. 
Challenge;
Sketch Saturday - #607 (first card)

7 opmerkingen:

  1. Heey Colien,

    dat zijn 3 hele leuke kaartjes geworden!!! Heerlijk die roze kleurtjes.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaartjes in heerlijke kleuren, erg mooi! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo lief van je.
    Ik vind vooral de kaart voor Monique héél erg mooi, omdat die extra persoonlijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten voor je DT-maatjes, Colien! Echt heel mooi gedaan, zo verschillend. Nooit geweten dat er in Drenthe ook bollenvelden zijn...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaartje voor je K&K maatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo maar kaartjes zijn altijd wel heel leuk, want ze komen totaal onverwacht. En deze drie zijn erg gaaf. Jouw K&K maatjes treffen het :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke persoonlijke kaartjes heb je gemaakt voor de rest van het team, echt lief en geweldig...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien