dinsdag 26 mei 2020

Colien daagt Sarah uit #6

We blijven nog even in de giraffen-sfeer deze week. Dit keer omdat ik Sarah uitdaag iets te maken met Eline's giraffe, een blauw geruit papiertje én embossing. En dan maakt het niet uit of het droog (dus met embossingfolder) of met embossingpoeder en de heattool is. Ik heb beide technieken op mijn kaartje gebruikt. Deze embossingpoeder van Tim Holtz is vrij grof, geeft wel een stoer effect, maar is niet geschikt voor fijne lettertjes ofzo. Daarom 'FOR YOU' gekozen...
Dit was de laatste challenge uit het pakketje wat ik Sarah stuurde. Was ook wel het meest simpele, denk dat de inspiratie op was ergens afgelopen december... En mocht je ook nog ergens een giraf hebben... maak er een kaartje mee en link het gerust bij Knutsels en Kadootjes ;) 
Ik ben wel beniewd wat Sarah ervan gemaakt heeft, dus ik ga kijken. Hoppen jullie ook even naar haar blog? En wie weet krijgt onze reeks nog een vervolg. Fijne dag, enjoy!
Challenge;
Crazy 4 Challenges - C4C535

8 opmerkingen:

  1. Dat de opdracht nu extra eenvoudig was kwam goed uit en is het me toch gelukt! Met het zwart erbij is het inderdaad extra stoer. Een vervolg komt er wat mij betreft zeker. Na de drukte hier denk ik eens na over opdrachten..dus even pauze...tenzij jij sneller bent dan ik met iets te verzenden en ik heb dan eigenlijk al wat tips. Hihi...
    Ik vond het echt weer heel tof. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje! Erg leuk het schattige girafje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uitdaging! Giraffen zijn wat mij betreft altijd goed.Ik was al fan van deze beesten en sinds ik ze in Afrika in het wild heb gezien is dat alleen maar meer geworden. Die ogen en die wimpers... smelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al denk je dat je uitdaaginspiratie wat op was, ik vind het toch erg leuk hoor! En je hebt er een heel vrolijke kaart mee gemaakt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jou kaartje voor de uitdaging met Sarah is ook heel leuk geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht dat het een kaartje voor Knutsels & cadeautjes was waar ze om Giraffen op je kaart vroegen.. maar de uitdagingsswap met Sarah is natuurlijk ook een prima reden voor deze schattige Giraf. Ik ga snel ook bij Sarah kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je had vast al voorkennis met je girafje😉.
    Wat een leuke sketch en heel erg geschikt om te gebruiken voor de giraf, met zijn lange nek.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje met de giraffe. Nu snap ik dat ze zondag een ander diertje koos, hihihi... Bijzonder van dat embossingpoeder. Ik wist niet dat er verschil was tussen poeders...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien