zondag 24 mei 2020

Giraf(fen) bij Knutsels en Kadootjes.

Na een overweldigend aantal inzendingen bij onze vorige challenge (maar liefst 101 deelnemers), gaat vandaag een nieuwe een nieuwe uitdaging van start op het Knutsels en Kadootjes blog.We willen de komende 4 weken graag één of meerdere giraffen zien op je kaartje. Voor mijn voorbeeldkaartje koos ik voor dit schattige exemplaar van Nellie Snellen. We zijn benieuwd naar jullie giraffen-kaartjes, kom maar op!
Fijne zondag!
Challenge;
Sketch 'N Scrap - #169


11 opmerkingen:

  1. Giraffen!! Ik ben er dol op, ik vind ze zo mooi en ze hebben een lief koppie.
    Leuke challenge en jou kaart geeft al meteen inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje heb je gemaakt met de kus door de brievenbus Colien!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje die giraf, heel gaaf kaartje met leuke tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverdje Colien.
    Mooie tekst ook!

    Groetnis fan Ina in bliuw sûn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That is just adorable! Thanks so much for joining us at Sketch N Scrap! ~Deanna :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De tekst en de giraffe zijn allebei enig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Giraffes are my fave. This one is no exception. Love the the way the black brings out the brighter colors in this card. -sharon D/T Sketch N Scrap

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heey Colien,

    heel leuk kaartje met dat girafje gecombineerd met zwart/wit.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super lief kaartje! en de tekst vind ik ook onwijs leuk! Mijn girafje is al gekleurd en ligt klaar om mee te doen aan jullie challenge ;-)
    Gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so cute! Love that sweet giraffe! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien