zaterdag 16 mei 2020

Ruilkaartje voor Hester.

We vinden het allemaal geweldig om kaarten te maken en minstens net zo leuk als we kaartjes ontvangen die ons verrassen. Bij de Do-Al(l)'s Tausch Gruppe op Facebook kun je van tijd tot tijd deelnemen aan een uitwisselingsactie. Ik schreef me in voor de lente-versie en werd gekoppeld aan Hester. Voor haar maakte ik dit kaartje met een voorjaarsplaatje uit een knipvel van Marianne Design. Eline's little miracle (baby) papier past er perfect bij qua kleur. Een simpel kaartje, maar ik hoop dat Hester er blij mee is.
Challenge;
Sweet Sketch Wednesday - #183

10 opmerkingen:

  1. Altijd leuk zo een uitwisselingsproject! Lief kaartje heb je gemaakt. Ook de jeans trouwkaart is super. Leuk dat je de kleding van het paar als inspiratie hebt gebruikt, dat maakt de kaart nog persoonlijker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief lentekaartje! Mooie kleurtjes! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje! Mooie uitwerking van deze sketch. ik had me eerst ook aangemeld, maar omdat ik met een andere soortgelijke groep mee doe op een blog, heb ik het toch maar weer ingetrokken. Ik ben echt slecht in FB...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geprobeerd om alles terug te lezen op je blog.
    Wat heb je veel leuks gemaakt.
    Het moederdag kadootje is leuk zeg.
    Door model verveeld mij nog lang niet hoor, juist leuk om te zien dat je er steeds een hele andere kaart van maakt terwijl je toch hetzelfde model gebruikt.
    De teksten ga ik eens aan mijn zoon laten zien, hij is heel handig met computers, dat kan hij vast wel voor mij maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige mannenkaart Colien.

    Mooie sketch heb je ook gebruikt.

    Groetnis fan Ina







    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Colien, this is beautiful. Lovely work. Love the colours you've used. Very elegant card. Thank you for sharing with us over here at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.

    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is such a pretty card Colien, lovely image and designer papers. Thank you for playing along with us at SSW2
    Anne SSW2 DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Simply elegant. Love the softness and simplicity of this design. Wonderful take on our sketch this month. Thanks for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2. AJ DT SSW2

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien