zondag 31 mei 2020

Jarig, daar moet op gedronken worden.


Afgelopen donderdag was Elmar jarig. Vanmiddag gaan we even bij hem langs om hem te feliciteren. Er gaat een pakket met lekkere biertjes (gebrouwen door mijn collega) mee en daar heb ik een toepasselijk kaartje bij gemaakt. Een ander modelletje deze keer: het cardstock net op een andere manier gevouwen, waardoor een lange en smalle vorm ontstaat. 
Geniet van de dag en graag tot morgen bij de nieuwe uitdaging op het 4 Season challenge blog.
Challenges;
Girlz Creatives Crafts - Mannenkaart
Crazy 4 Challenges - Slimline card 

9 opmerkingen:

  1. Wow, echt helemaal top!! En zeker bij dat cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie mannen kaart , en wat zijn we blij met het malletje van Marianne.
    Denk dat die biertjes er met smaak gedronken wordt.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappig model maar ja anders kunnen al die flesjes er niet op natuurlijk!haha! Super leuk Colien en fijn dat je meedoet met onze uitdaging van GCC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt duidelijk een heel gezellig feestje! Mooi modelletje, hele leuke tekst en vrolijke kleurtjes voor deze bierflesjes, ik vind het een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een top kaart is dit! Super met die lekkere biertjes! EN dat lange model is ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd en het mode, versterkt het effect heel leuk op deze manier.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om bij een bier pakketje zo'n kaart te maken.
    Heel toepasselijk.
    Zelf niet brouwen, ik drink geen bier, maar zelf maken lijkt mij wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart! En die flesopener erbij vind ik echt geweldig in het zilver!
    Heel leuk gedaan!
    Leuk dat je meedoet met onze 1e challenge bij Girlz Creative Crafts, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I really like this creation. Well done Thanks for entering you card at Girlz Creative Crafts
    Prachtige creatie. Super gedaan!! Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Crafts

    hugs lisbeth
    DT Girlz Creative Crafts
    http://krealis.blogspot.be/

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien