woensdag 27 mei 2020

Kleurenkaartenteam: Lichtblauw en bruin.

De laatste woensdag van de maand mei, dus tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina! Deze maand koos Diny bruin bij het lichtblauw van vorige keer. Ik ging er afgelopen zondag mee aan de slag en koos voor de gitaar van Marianne Design, ontworpen door Marleen.
Het werden 2 CAS-kaartjes in de gevraagde kleurtjes. Simpel, maar meer hebben ze niet nodig.De tekstjes printte ik zelf en zijn van toepassing op de ontvangers. Dat zijn vrienden die muzikant zijn van beroep, maar nu nog even geduld moeten hebben, voordat ze weer live mogen optreden. Ik ben benieuwd wat de andere deelnemers hebben gemaakt in deze kleurencombi en zal in de loop van de dag eens een blogrondje gaan maken. Benieuwd naar de andere creaties? Kijk dan op Martina's blog voor de linkjes.
Challenges;
CAS on Friday - #180 Use a die
Kleurenkaartenteam - mei 2020

26 opmerkingen:

  1. Gave kaartjes! Heel leuk met de gitaren, ik vind de kleurencombi wel geslaagd! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat super leuk Colien om die basgitaren te gebruiken. En toffe foto zo met die plectrums erbij. Jij bent echt van de details.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoer en persoonlijke.
    Leuk hoor, hou ik van.
    De tekst past weer mooi.
    Er staat een foutje in je bericht.
    Kobalt blauw bij fel geel??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super stoer en gaaf kaartje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stoere kaarten.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gemaakt !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaarten met deze stoere gitaren, leuk om er een persoonlijke tekst bij te doen 🤩 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stoere kaarten in KKT kleuren!! Perfect voor de thuiszittende muzikanten. Grappig ook dat je zelfs twee plectrums in KKT kleurtjes op de foto hebt gezet...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige stoere kaarten, Colien! Mooie kleurencombinatie hebben we deze maand, heel geschikt voor dit soort stoere kaarten!
    groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke stoere kaarten, ik neem aan dat ze altijd de sterren van de hemel spelen en nu alleen maar oefenen mogen ;-( ze hebben wel een kaartje verdiend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supergave en mooie kaarten! Vooral die eerste omdat ik het witte paneel met de randen en de tekstjes zo leuk vind erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gave stoere kaarten. Echt super.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O, prachtig Colien, dat spelen en optreden moet nu wel op heel afgepaste wijze. We zijn er nog lang niet. Maar de kaarten zijn sper. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat vind ik altijd een mooie combi! lekker stoere kaart is het geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. toffe kaarten voor de muzikanten in de KKT-kleuren!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt twee gave kaartjes gemaakt Colien....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaarten. Lekker stoer!
    Ik had vanavond weer mijn eerste muziekles. Maar muziek maken met het orkest zit er voorlopig nog niet in.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Twee hele mooie en stoere kaartjes, zeker geslaagd.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Colien,

    You rock!! Lekker stoere kaarten in blauw en bruin!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat super leuk gedaan die rock kaartjes! En die gitaar is wel erg leuk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 2 hele leuke muzikale kaartjes Colien..heel mooi gedaan in deze KKT kleurtjes...TOP!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze zijn super, allebei! Mooie kleurencombi is het. En dat jij de gitaar zou bestellen was een inkopper natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo geweldig! Fantastisch!
    Ik heb het idee gepind want ik vind het zo leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi,
    ook door de drukte hier helemaal geen tijd gehad om mijn blogrondje te doen... Beschamend allemaal... Sorry ! Maar door allerlei maatregelen die constant worden bijgestuurd, afgeschaft en teruggeschroefd in het onderwijs, het is niet eenvoudig.
    Maar kijk, hier ben ik dan toch.
    Twee hele leuke kaartjes heb je gemaakt,
    Mooi meegenomen is dat zo
    blij dat je weer van de partij bent deze maand,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gisterenavond is het niet gelukt om een berichtje te posten. Wat een stoere en toffe kaartjes heb je gemaakt voor je vrienden. En inderdaad niet leuk voor hen die niet op een podium kunnen staan.
    Groetjes en nog een fijne dag
    Els

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien