donderdag 21 mei 2020

52 Weeks to Christmas, week 21.

Week 21 van 2020 al, wat gaat het stiekem snel en wat een raar jaar... Maar goed, het is donderdag (én Hemelvaartsdag...) en dat betekent kerstkaartjesdag. Ik maakte  deze week 2 kaartjes met ongebruikte stempels van Marianne Design. Ik kocht ze een hele tijd geleden in de opruiming bij Doe@ding, maar had er nog niks mee gedaan. Gisteren was het heerlijk weer om wat te stempelen aan de tuintafel. 
Ik dacht dat de 2 stempels over elkaar heen konden, maar dat bleek niet zo. Ja, dat kan wel, maar het geeft niet het effect wat ik dacht. Dus nu heb ik ze in 2 kleuren (olijf en zwart) gestempeld en daarna nog met zilver embossingpoeder en de heattool.
Ook deze ijskristallen zijn hartstikke mooi, vooral de bovenste. Ik heb ze lukraak gestempeld, zie nu dat ik bovenin een stukje gemist heb...
Het zilveren embossingpoeder geeft wel een mooi effect, dus ik ven wel tevreden over beide kaartjes.
Doen jullie mee met onze wekelijkse challenge om jaarrond kerstkaartjes te maken? Link dan jouw kaartje op het 52 Weeks to Christmas blog. Daar kun je ook terecht voor inspiratie: Suzan en Bep laten jullie een voorbeeldkaartje zien. Maak er een mooie Hemelvaartsdag van vandaag, geniet van het mooi weer als het lukt!
Challenges;
52 Christmas Card Throwdown - Silhouette

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas,
Merry Little Monday Challenge - Anything goes

13 opmerkingen:

  1. Gave kaarten! Heel mooi! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten, leuk hoe je de stempels hebt verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Colien....vooral de bovenste vind ik erg gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig Colien , mooie kaart met leuke techniek
    Fijne rest donderdag en genietse daar , doei Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten! Leuke combinatie van het zwart, olijf en zilver.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind je kaarten heel mooi, tof met die verschillende kleuren bomen en sneeuwvlokken.
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alle twee hele mooie kaartjes en leuke kleurencombinatie !
    Fijn weekend, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou effect, al die stempels bij elkaar.
    De eerste, met de hertjes vind ik het leukste.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je mag zeker tevreden zijn, ze zijn heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kaart met de herten vind ik geweldig mooi! De kleuren doen het ook erg goed.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie groene kerstkaarten. Ik vind ze allebei erg leuk, Colien. Die met die mooie herten en bomen is prachtig, maar die met de sneeuwvlokken vind ik ook wel iets hebben.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW! Love what you have created! Awesome scene! Thanks so much for playing in our challenge at Merry Little Christmas!
    Darlene
    MERRY LITTLE CHRISTMAS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien