donderdag 17 december 2020

52 Weeks to Christmas, week 51.

 

Bijna het einde van het jaar en de kerstkaartjes stromen binnen. Met alle lichtjes en versieringen in huis kom ik wel in de stemming om nog meer kaartjes te maken. Gisteren ben ik flink aan de slag gegaan en heb ik een aardig stapeltje weten te maken. Je ziet ze in de loop van de tijd wel verschijnen hier.

Deze eerste zijn gemaakt met papier uit een blok van de Action, hertjes van de Hema en MDF-ijskristallen met lintjes uit de voorraad. Ik maakte er meteen maar 2, ze bevatten dezelfde ingrediënten, maar zijn gespiegeld.
En deze 2 identieke kaartjes volgden snel. De zilveren sterren kwam ik ook tegen in de voorraad, de tekstjes knipte ik uit papier. Alle 4 de kaartjes hebben al een doel, welk doel het is.....dat vertel ik later. 

Doen jullie mee met onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC? Vorige week waren er heel veel inzendingen, heel tof! Ik ga ervan uit dat er ook deze week veel kaartjes worden ingezonden. Nog inspiratie nodig? Kijk dan op het blog, daar zie je voorbeelden van Martina en Marijke.

Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

52 Christmas Card Trowdown - Pick a previous 2020 challenge, june theme (first cards)


Papercraft Challenges - Snowflakes (first cards)

The Paper Players - PP521 (second cards)



15 opmerkingen:

  1. Mooie series laat je zien Colien, prachtige kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjiek hoor, dat zwart met zilver! De eenvoud van je kaarten vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Colien, vooral de twee met de hertjes vind ik top. Die hebben een mooie warme uitstraling. Dank je wel voor de leuke kerstkaart mét verrassing die ik mocht ontvangen. Lekker zo'n relax-masker :)
    Ik heb me bij jou volgers afgemeld en weer aangemeld, er zijn een aantal mensen uit mijn leeslijst verdwenen en dat ben ik aan het fixen. Ik hoop dat ik iedereen weer kan vinden, heel irritant.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe mooi kan een eenvoudige kaart zijn ? Helemaal mijn ding deze nieuwe,kaartjes.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige serie kaartjes heb je weer gemaakt, en dat in een avondje, wat een slakken zijn wij zeg..pfff
    Jij ook bedankt voor je leuke kaart met verassing, wat lief.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous creations! Thanks so much for playing in our challenge at Merry Little Christmas!
    Darlene
    MERRY LITTLE CHRISTMAS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten! Vooral de bovenste vind ik supermooi! Ik kan dat ook niet zo snel, hoor!
    Bedankt voor je prachtige kaart, die kwam gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk!! Jij blijft maar kerstkaarten inspiratie hebben. De hertjes zijn ook mijn favoriet. Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee.. en dan is het nog niet eens kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hertjes van de Hema? Ze zijn enig!
    Trouwens de kaartjes ook en de twee met sterren zijn ook leuk. Ik zat ook helemaal in een flow van de kerstkaartjes, maar nu moest ik en andere maken en er kwam niet uit mijn vingers!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love the shiny silver stars and polka dots! SO happy you joined my challenge at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kaartjes, die hierboven ook. Amai, 65 kaarten maken op zo'n korte tijd...
    Dankjewel voor je kaartje dat hier gisteren in de bus viel, en de leuke relax-verrassing!
    lieve groeten
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het zo knap dat iedereen zo ijverig is met z'n kerstkaartjes.
    Je laat ons hier een paar super leuke kaartjes zien.
    Super leuk dat je meedoet aan onze challenge.

    -xies- Renate.
    (DT Papercraft Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantastic creations. Thank you for joining us at 52CCT. Goga

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien