woensdag 30 december 2020

Kleurenkaartenteam: Warm geel met donkergroen.


We zijn bijna aan het einde van de maand december en op deze laatste woensdag van 2021 kleurt blogland warm geel met donkergroen vanwege het Kleurenkaartenteam. Dankzij organisator Martina zul je veel creaties in deze kleurencombinatie zien vandaag. 
Marfien koos deze combi en het was even denken... Gelukkig heb ik nog een stapel Flow Magazines liggen en daarin vind je altijd wel iets in de juiste kleur. Zo ook dit leuke papier met en plaatjes van theekopjes. Dan heb je verder niet zoveel meer nodig als een tekstje en oké, ook een stempeltje van een theezakje toegevoegd.

Ook deze bureaulamp was perfect qua kleur voor de KKT-challenge. Het tekstje had ik al geprint klaar liggen en is ngo steeds van toepassing....

Wil je meer creaties zien in warm geel met donkergroen? Kijk dan op Martina's blog, daar vind je alle linkjes naar de deelneemsters.

Challenge;



21 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee om niet alleen in je DP te zoeken, maar ook in tijdschriften. Gave kaartjes heb je gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's wel heel creatief omgaan met tijdschriften! tof gevonden en verwerkt tot leuke KKT-kaartjes!
    je kaart (en geschenk) hieronder was (waren) vast een schot in de roos voor je schoonma!
    Fijne jaarwisseling en op naar een mooi 2021, vol kleurenpracht ;-)
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je twee prachtige kaartjes gemaakt Colien!
    Handig om de juiste kleuren in een tijdschrift te zoeken.
    Ik kon een hele tijd niet bij je reageren....blogger deed moeilijk....uiteindelijk heeft mijn man het toch op kunnen lossen en lukt het me gelukkig weer.
    Ik heb nog even genoten van al het moois wat je eerder maakte!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze GEWELDIG.
    zo retro en vintage. Helemaal verliefd op je kaarten.
    Fijne eindejaarsdagen
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met de theekopjes, Colien en die met de lamp vind ik ook heel grappig.
    Google doet moeilijk, maar ik kan gelukkig wel reageren.
    Hij noemt me alleen "unknown"... nou ja!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeel leuk deze 2 kaartjes Colien handig om in je tijdschriften te gaan zoeken...SUPER!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk deze kaartjes, ik heb hier nog 3 flow's liggen... ik gebruik ze graag.
    Ik ben fan van jou kaarten.
    Fijne jaarwisseling,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn echt heel leuk !!!
    Fijne jaarwisseling !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke originele kaarten heb je met behulp van de Flow en de gevraagde kleuren gemaakt Colien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij heb jij echt de goede kleur groen te pakken. Handig zo'n voorraadje tijdschriften.
    Mooie kaarten zijn het geworden.
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dat weer leuk gedaan! Ik denk daar ook nooit aan om in magazines te kijken, maar super leuk! Weer wat geleerd! haha! Groetjes en een gezellige jaarwisseling,Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kaartjes! Mijn effen geel papier was ook uit de Flow en op de achterkant delen met dat groen! Maar ergens heb ik nog wat Flows, dus ik ga op zoek voor de volgende KKT.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee mooie kaartjes zijn het geworden. Inspiratie vinden en materialen uit tijdschriften gebruiken,kan allemaal in onze hobby.
    Fijn eindejaar, geniet ervan in jullie bubbel en hou jullie gezond
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kaartjes heb je gemaakt in deze kleurtjes. Heb ook nog even getwijfeld over deze schets maar mijn spetters waren op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. jij hebt er blijkbaar veel minder moeite mee gehad dan de andere deelnemers, met deze beetje rare combo. twee leuke, grappige kaartjes heb je gemaakt
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    nog fijne eindejaarsfeesten,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gave kaartjes in de KKT kleuren Colien! Het thee-kaartje is wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Colien. Ja ik heb ook Flows om mijn kamer liggen met als doel hier wat meer uit te gebruiken het komende jaar. Ik wens je een goede jaarwisseling en een heel gezond en creatief 2021. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Colien,

    Hoe leuk zijn deze? De eerste is helemaal mijn ding, een leuke thee-kaart... De tweede is best grappig met die vintage-lamp...

    Fijn eindejaar en op naar een mooi en creatief 2021!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 'Dat zijn echte designerkaartjes' zegt Aranka. Het teatime kaartje spreekt echt voor zich, zo gezellig in die kleuren.
    Hoopvol nieuwjaar! X

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien