zaterdag 12 december 2020

Uitgedaagd door Henriët.

Voor mijn verjaardag kreeg ik een leuke schudkaart van Henriët. Er was een leuk potje met sequins op verwerkt en de losse onderdeeltjes van het potje zaten ook als pakketje in de kaart met daarbij de uitdaging om er een kaartje mee te maken en op 12 december te plaatsen. Vanmorgen was ik de verjaardagskaarten aan het opruimen om plaats te maken voor de kerstkaartjes die langzaamaan binnenkomen en toen kwam ik de uitdaging weer tegen. Oeps, nét op tijd. Gepland blogbericht even uitgesteld en alvast een leuke sketch opgezocht. 

Vanmorgen al vroeg met de honden een rondje gewandeld en meteen aan de slag. Met het warme herfstpapier van Marianne Design en een kant en klaar labeltje is het een snelle creatie geworden, maar naar mijn idee wel geslaagd. Ik ga zo bij Henriët kijken wat zij ervan gemaakt heeft. Fijn weekend, iedereen!!


Challenge;

Freshly Made Sketches - FMS465



7 opmerkingen:

  1. Het is misschien wel een snelle creatie maar ik vind hem wel erg leuk! Het is een feestelijke verjaardagskaart geworden.
    Leuk dat je de uitdaging bent aangegaan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig schudkaartje! Leuk dat je het potje een rood dekseltje hebt gegeven, dat knalt er lekker af. Ik kreeg vandaag je kerstkaart binnen, dankjewel!! Er stond geen naam in maar ik zag meteen dat hij van jou moest zijn en dat bleek na het checken van de postcode ook te kloppen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat glazenpotje als schudgedeelte! Gaaf beetje stoer kaartje, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, dat heb je dan weer heel snel gedaan! EN dat zou je zeker niet zeggen als je de kaart ziet. Hij is erg geslaagd! Mooie kleuren bij elkaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a fun challenge! Love the shaker jar tag. Thanks for playing along with us at FMS this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat potje! Grappig dat je nog net op tijd was! X

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien