zondag 27 december 2020

Theaterkaart.

Eind november kwamen Daniëlle en Nelly hierheen voor een fröbeldagje. Ik liet toen al zien dat Daan DEZE sneeuwkaartjes had voorbereid en ik DEZE lipbalsem-projectjes. Nelly ook weer iets aparts: zij had bedacht dat we een theaterkaart zouden gaan maken. Een leuk model en natuurlijk had Nel het in de puntjes voorbereid en alles al op maat gesneden voor ons, helemaal super!


Het is echt een leuk modelletje, je kunt de 'gordijntjes' openschuiven en dan zie wat erachter verscholen is. In dit geval een grappige sneeuwpop-stempel, ingekleurd met Derwent-potloden.

Vandaag een rustig dagje, vanavond mogen we gezellig bij mijn zusje Willy, zwager Tony en nichtjes Indy en Rosey gaan eten. Verder wat fröbelen, want komende week zijn er weer wat jarigen. Fijne zondag! 





 

8 opmerkingen:

  1. Dit is zeker een tof model. Ik heb hem van Nelly gekregen voor mijn verjaardag en het is ontzettend leuk! Die van jou is ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje! Super leuk model heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig met de "gordijntjes", leuk kaartje! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk modelletje.
    Altijd leuk, een kaartje met een verassingseffect.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke sneeuwpop ligt daar verstopt achter de gordijnen Colien. Ook moe van het feesten denk ik hihi. Een leuk model kaart en gezellig om zo samen te knutselen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk model dit! En dat alles al klaar lag is helemaal mooi😊. Ik ga eens speuren of ik de beschrijving kan vinden voor zo'n kaart... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien