maandag 21 december 2020

Reminder sneeuw-challenge op het 4 Season Challenge blog.

Nog t/m vrijdag 1 januari van volgend jaar (wat klinkt dat ver weg....)  kun je meedoen met onze sneeuw-challenge op het 4 Season Challenge blog. Er zijn al 25 inzendingen, maar doe gerust (nog een keer) mee!

Ik maakte maar liefst 3 reminderkaartjes, maar dat komt door mijn bestelling van vorige week. Ze waren onderdeel van de 63 kaartjes in totaal die ik maakte tbv Alpe d'HuZes.
Bij deze kaartjes staat het kerkje (ontworpen door Marleen) centraal (of eigenlijk maar bij eentje, bij de andere 2 nét uit het midden, haha) met een mooie sterrenlucht (papier van de Action) erachter. De boompjes (ook van Marleen) staan in de sneeuw en bij het bovenste kaartje heb ik nog extra sneeuw aangebracht met witte gesso.
Doen jullie mee met onze challenge? Het thema past prima in deze tijd van Kerst-, nieuwjaars- en winterkaartjes, toch? 

Morgen iets heel anders, maar toch ook kerst... Wie me volgt op Insta of Facebook heeft vast al een vermoeden. Mocht je nieuwsgierig zijn, kom morgen gerust weer langs!

Challenge:
Creaties Suzan - Kerst (op Facebook)
 

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart erg mooi met de achtergrond
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, wat zijn ze leuk! Die sterrenluchten zijn zo mooi hè? Past perfect bij het kerkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten, alledrie! Mooie stans is dat van het kerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zijn ook al weer zo leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien