zondag 20 december 2020

Geïnspireerd door Rimmie.

 

Vandaag laat ik nog maar een paar van de 63 kerstkaartjes zien die ik afgelopen vrijdag heb afgeleverd. Bij het maken van zoveel kaartjes is het zo fijn om even op Pinterest of Blogs te kijken voor inspiratie. Voor deze kaartjes kwam ik uit bij een blogpost van Rimmie. Ze maakt altijd zulke leuke creaties en DEZE heb ik schaamteloos gelift....
Op de achtergrond zie je glitterlijm, gewoon met mijn vinger op het papier gesmeerd. Eline's kerstboom uit kraft met wat witte gesso op de puntjes, versieringen uit zwart, wit en goud, wat pakjes en tekstjes erbij... weer 2 klaar...

Fijne zondag en graag tot morgen, dan hebben we weer een reminder voor de sneeuw-challenge op het 4 Season blog voor je. Dat zijn 'stiekem' ook weer kaartjes voor mijn opdracht, want het duurt wel even voordat ik ze allemaal heb laten zien ;)

Kijk ook even op het Knutsels en Kadootjes blog voor de uitslag van de Sterren-challenge....

Challenge:
Creaties Suzan - Kerst (op Facebook)

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten! Door de gekleurde achtergrond lijken ze toch heel anders dan de kaart die je liftte.
    Groetjes van Henriët
    \

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! Dit ziet er echt onwijs leuk uit. Kei gaaf gemaakt!!!
    Beautiful card, really awesome!!!
    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke liftkaarten. Het achtergrondje met de glitterlijm is een heel leuk detail en het schattige kerstboompje is prachtig opgetuigd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaartjes. EN een keer wat namaken is toch niet erg, zeker niet als je het gewoon even zegt!
    Ik heb een leuke sneeuwkaart gemaakt, die ga ik nog linken!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien